Dersteydi herkes,öğretmen Darina'nın kendisini tanıtmasını bekliyordu.
"Ben Darina, Rus'um,iyi geçirelim. "
Hoca gösterdiği yere oturmasını istedi ve derse devam etti. Oturduğu yer Jimin'in arkasıydı. Kız uzun boylu olduğu için 4. sıradaydı.
Taehyung, Jin ve Jungkook konuşmaya başlamıştı.
"Orospu mu lan bu? "
"Sessiz ol Jin duyacak. "
"Duysun banane. Neden seni ortada bok gibi bırakmış? "
Jungkook,Jin'in çirkefliğini kenara atması için mayıştırmıştı.
Hoca sinirlenip arkasına dönmüş ve konuşmuştu -bağırmıştı. -
"Ya biraz sussanıza siz! Öne gel Jin. Sende arkaya git Taehyung eğer konuştuğunuzu görürsem müdüre gidersiniz. "
Taehyung hocanın cırtlak sesini duyduğu için kulaklarını koparıp atmak istemişti resmen.
Taehyung, Jimin'in yanında olucağı için mutluydu ama Darina vardı ve bu sinirini bozuyordu.
Hepsi hocanın dediği yere oturmak zorunda kalmıştı. Jin, Namjoonla oturuyordu.
Taehyung oturduğunda Jimin'e kare gülümsemesini sunmuştu. Jimin bunu gördüğünde utanmış ve o da gülümsemişti. Jimin alışamamıştı. Ayrıca sadece 3 saat önce sevgili olmuşlardı
Taehyung saçında hissettiği ellerle irkildi.
"Taehyung saçını boyamışsın. "
Ona Korece öğrettiği için kendini öldürecekti.
Arkasına dönmeden konuştu.
"Hmm."
Bu sefer el aşağı inmiş ve gezintiye çıkmıştı.
"Çek şu elini. "
Jimin ona bakmıştı 1 saniyeliğine. Sinirli gözüküyordu. Jimin kıskanmıştı biraz da olsa.
"Neden kızıyorsun? "
Taehyung gülmüştü. Aptal mı o kadar? Sanki yeniden onunla birlikte olacaktı.
Jimin konuştu.
"Kes şunu Darina. Geldiğin gibi gitmeni istemiyorsan kes. "
Darina elini çekmek zorunda kalmıştı.
Jimin, Darina'nın ellediği saçları okşamaya başladı.
Jimin başını koluna koyan Taehyung'un kulağına fısıldadı.
"Taehyung... "
Kulağının arkasını öpmüştü Jimin. Bu sefer utanmamıştı.
"Boşver sevgilim. "
Onu öpücüğü ile sakinleştirmişti.
Taehyung mırıldanmıştı. Jimin mırıldandığı şeyi duymamıştı ancak Taehyung onu sevdiğini söylemişti.
*****
Jin, Namjoon'un aksine yayılmamış aksine tıkış tıkış oturuyordu.
Jin sonunda konuşmuştu.
"Kay biraz! "
Namjoon dediği şeye gülmüş ve kaymıştı. Sırtını duvara yaslamış ve sevdiği çocuğu izlemeye başladı. İlk görüşte aşk mıydı onunkisi? Hayır, hayır o klasikleri sevmezdi. Namjoon, Jin'in klasik olmadığı için sevmişti. Kendini beğenmiş halleri ona aptal ve şirin geliyordu diğerlerinin aksine. Jin farklı geliyordu ona. Ona sevgisini anlatamazdı.
Jin, Namjoon'un ona baktığını gördüğünde boyun ve kulak bölgesinde sıcaklık hissetmişti. Namjoon onun nasıl kızardığını biliyordu.
"Jin ateşin mi var? İyi misin? "
Dalga geçiyordu.
Gamzelerini çıkarmıştı.
"Önüne dönsene!Ne bakıyorsun?Ayı mı oynuyor burda?! "
Önüne dönmüştü Jin. Neden bu kadar kızardığını anlamıyordu. O utanmaz Jindi ne oluyordu?
*****
"Yoongi! "
Jungkook'un yazamaması için hareket yapıp duran Yoongi gülümsemişti.
"Kes şunu yoksa... "
Jungkook yaklaşması için el hareketi yaptı. Yaklaştığında cümlesine kulağına fısıldayıp devam etti.
"Beni öpmeni izin vermeyeceğim. "
Yoongi duyduğu şeyle ona yaklaşıp Jungkook'un duvara çarpmasını sağladı.Geri çekilmişti Yoongi ve derse dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alteration/Yoonkook✔
Fanfiction"Seni aptal bir kavga sayesinde görmem bir mucize.Sana aşık olmam peki? " Yoonkook Yan çift: Vmin,Namjin #1- yoonkook Başlayış 5 Ekim 2018 Bitiş 18 Kasım 2018