"Her şey dedesinin benim bir takıntı olduğumu söylediği için miymiş? "
Flashback
Minik kedim için gerekenleri yapmıştım ve evden çıkmıştım. Karın iyice eridiğine seviniyordum. Soğuktan nefret ederdim her zaman. Bu boktan havada Yoongi gitmişti, babamı kaybetmiştim belki küçüklüğümde daha boktan şeyler olmuştur. Kısacası soğuk aylar benim için çok boktan. Sınıfa gidip çantamı bıraktıp kafeteryaya gittik.
"Ne saçmalıyorsun? Şu Yoongi mi? Hani tadilat olmuştu okulları.Emin olmadan konuşma onun eşcinsel olduğunu düşünemiyorum bile. "
Konuştukları şeyi duyduğumda durdum ve onları dinlemeye başladım.
"Biseksüel olduğunu duydum. "
"Hayır o biseksüel değil..."
Kafamı yarım bir şekilde onlara döndürdüm.
"O Jungkookseksüel. "
Önüme döndüm ve bana öylece bakan arkadaşlarımla bir masaya oturduk.
"Homofobik dolu olan bir okulda böyle bir şey yapman... Seni cidden anlamıyorum. "
"Jungkook sana bir şey yapabilirler. "
Çikolatalı sütümden bir yudum aldım.
"Bana bir şey yapamazlar. "
Dışarıdan duyulan müdürün sesi kulaklarımıza vardı.
"Bütün öğrenciler bahçeye. "
Dışarı çıktık. Yoongi'nin olduğu okulun burada olmasına şaşırmalı mıyım?
"Bu ne böyle? "
Bo Ra abisinin koluna girdi ve sıramıza girdik.
"Yoongi'nin çaprazında olmana ne demeli? "
Jin hem dirseğiyle koluma vuruyor hemde 32 diş gülüyordu. Beni siktir edip Namjoon'un yanına gitti. Oh ne güzel bir ben böyle durayım.
"Taehyungie~"
Jimin de geldiğine göre başlayabiliriz. Birbirlerine sarılmışlardı.
"2 saatlik bir gezi yapacağız. Gezi bir kütüphanede olacaktır. Herkes servise binsin şimdi. "
Servise bindik. İp gibiydik. Şöyle:
Jin-Namjoon
Jimin-Taehyung
Yoongi-Darina
Ben ve Bo RaDarina Yoongi'nin yanına yer yok bahanesiyle binmiştiki oysaki arkada vardı.
"Pis yelloz şuna bak. Bilerek oraya oturdu kesin bak gör. "
Bo Ra doğru söylüyordu. Bilerek oturdu.
Fısıltı halinde konuşuyorduk.
"Taehyung bitti Yoongi'ye göz koydu orospu. "
"Ben zaten Taehyung ile ilişkisi olduğunu sonra öğrendim önceden öğreseydim nah izin verirdim kardeşime. "
"Çocuklar biraz uzakta ancak iyi bir yolculuk olacak. Bıla bıla bıla bıla... "
Kısacası yol uzundu işte.
"Hoseok niye yok? "
"Hasta olmuş. En azından bana öyle dedi. "
"Her zaman hasta bu da. "
"Değil mi? "
Yanağımı çeneme yasladım ve önümde konuşan Yoongi'mi ve orospuyu dinledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alteration/Yoonkook✔
Fanfic"Seni aptal bir kavga sayesinde görmem bir mucize.Sana aşık olmam peki? " Yoonkook Yan çift: Vmin,Namjin #1- yoonkook Başlayış 5 Ekim 2018 Bitiş 18 Kasım 2018