"Yoongi üstüm kum oldu! "Yoongi,Jungkook'un dediğine güldü.
Kumlara yayılmışlardı. Jungkook'un tahmin ettiği gibi biri yoktu. Olanlar arka taraftaydı. Rahat olabilmek için birinin olmadığı yere gelmeyi seçmişlerdi.
Dudakları birleşti. Saf ve sakinlerdi. Yoongi, her Jungkook'u öptüğünde kendini kutsanmış biri gibi hissediyordu.
Onlar çok seviyordu, sırf ikisi de erkek diye bu garip mi? Herkes birine ister istemez aşık olurdu. Aşk bela değil miydi sonuçta? Onlar şuanlık bu konular hakkında konuşmamışlardı. Konuşmaktan korkuyorlardı. Kim tavşan ve kedinin aşk yaşacağını sanardı? Düşünsenize tavşanın ailesi farklı bir hayvan diye kızarken kedinin de ailesi kızardı. Onlar çok seviyordu ama. Umursamıyorlardı ve yaşamlarına devam ediyorlardı.
Yoongi,Jungkook'un üstüne çıkıp kollarını yanlarına koydu.Jungkook, Yoongi'nin ileri gideceğini bildiği için ayrıldı.
"Ne oldu? "
"İleri gidiyorsun. "
"Jungkook! "
Yoongi, Jungkook'un korktuğunu düşünüyordu veya istemediğini. Yoongi kendini kenara attı.
"Neden kızdın? "
Jungkook,sevgilisinin kendisine bağırdığı için biraz kırılmış ve ürkmüştü.
"Özür dilerim. Sadece beni istemediğini düşünüyorum. "
Jungkook arkasına dönen sevgilisine sarılmıştı arkasından.
Yoongi ,Jungkook'un kendine attığı bacağa gülmüştü.
"Gülüyorsun! "
Jungkook Yoongi'yi kendine döndürmüş ve bu sefer o öpmeye başlamıştı.
Yoongi, Jungkook'a onun aptal gülümseyişi yüzünden aşık olmuştu. Sırf yakışıklı yüzü var diye değil. Aşıktı o, diğer kızlardan bir farkı vardı. O gülüşünü seviyordu işte yüzünü değil.
Jungkook bu kısa süre içerisinde zaten pes etmişti. Aşık olduğuna kabullenmişti. 'Biz' kelimesini kabul etmişti o.
Nefes almak için ayrıldılar.
"Jungkook.İstemiyorsan yapma. "
Jungkook bu sefer dudağına ard arda 3 kere minik bir öpücük vermişti.
Yoongi damağını göstererek gülmüştü.
"Yah! Çok şirinsin. "
Jungkook kendisinin olduğu kedisinin yanaklarını sıkmıştı ve öpmüştü.
"Ben şirin değilim. Şirin olan sensin! "
Bu sefer Yoongi minik bir öpücük verip yüzünün etrafını öpmeye başladı.
Jungkook bu yaptığı yüzünden gülmeye hatta kahkaha atmaya başlamıştı.
Jungkook, kendisine çeken Yoongi'nin boynuna kollarını dolamıştı.
"Yoongi."
Cevaplamadan önce burnunu öpmüştü Jungkook'un.
"Efendim bebeğim? "
"Beni çok güzel seviyorsun.Teşekkür ederim.Benim olduğun için teşekkür ederim. "
Jungkook sevgilisinin boynuna kafasını gömmüştü ve öpmüştü boynunu.
Yoongi boğuk sesiyle konuşmuştu.
"Birbirimizi bırakmayalım. "
Jungkook'un bu 2 kelime kafasında yankılanıp duruyordu.
Birbirimizi bırakmayalım.
Bırakmayı düşünmüyorlardı. Bırakamazlardı onlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alteration/Yoonkook✔
Fanfiction"Seni aptal bir kavga sayesinde görmem bir mucize.Sana aşık olmam peki? " Yoonkook Yan çift: Vmin,Namjin #1- yoonkook Başlayış 5 Ekim 2018 Bitiş 18 Kasım 2018