Bylo na čase říct to dané osobě a přiznat jí své city, jenže se to celé zvrtlo, když nám Yolanda přikázala rozřadit se do našich týmů a opět si zasoutěžit. Milovala jsem táborové hry, ale zrovna teď se to nehodilo a já jsem je v duchu proklínala.
Chtěla jsem ale dostat z hlavy to zlé a soustředit se, abych nepřipravila náš tým o body, které bychom mohli získat.
,,Táborníci, nyní vás čeká obtížná soutěž, ve které půjde hlavně o to, jak spolu vycházíte. Mnozí z vás budou muset spolupracovat,"
,,Tak to bude hračka, spolupráce nám jde," prohodila jen tak Sierra, plná nadšení, že bychom mohli zvítězit. Ovšem netušila, že zrovna teď se tři členové z jejího týmu úplně nebaví.
,,Uděláme to následovně. Tři členové z vašeho týmu se zúčastní této soutěže. Budou mít šátkami přivázané kotníky. Tudíž to znamená, že budou muset každý krok vézt společně. Zvolte si proto nyní dobře tři členy,"
Pomalu jsem odstoupila od svého týmu, aby si mě nezvolili. Jenže se mnou se několika kroky vzdálili i Mike a Chris. JellyBean zaregistrovala nás tři, jak spolu stojíme opodál. ,,Co oni? Byli by vážně dobří!"
,,To není špatný nápad, JellyBean," pousmála se MacKenzie a ihned souhlasila. Stejně tak, jako zbytek týmu. Až na nás.
,,To ne, bylo by dobré kdybychom zapojili mladší táborníky," navrhla jsem, ale vypadalo to, že se mnou nikdo nesouhlasí.
,,Ale my to neumíme, alespoň vás budeme pečlivě sledovat a příště si zasoutěžíme. Kdo je pro?" zeptala se plná nadšení, ovšem byli tu i ti, kteří se úplně dvakrát neradovali. My tři.
,,Já," řekli skoro všichni jednohlasně. Takže to bylo jasné. Začínala jsem si pomalu myslet, jako by to pro nás byla nějaká zkouška, jestli spolu všichni tři zvládneme vycházet.
Přistoupili jsme tedy blíž ke svému týmu a já se rozhlédla, koho si zvolili ostatní. Soupeřit proti Emmě, Amy a mému bratrovi mi moc na sebevědomí nepřidávalo.
,,Tady máte šátky. Nyní si přivažte kotníky k sobě. Až budou všichni připraveni, stoupnou si zde na bílou čáru a počkají na znamení, které vám oznámí, že hra začíná. Budete muset společně dojít ke dvoum stromům, které jsou označení červenou čárou. Až tam budete, odvážete si rychle šátky a vezmete jeden, kterým zavážete jednomu z vás tří oči. Pak budete ve dvou muset spolupracovat a dovézt danou osobu, která bude mít zavázané oči, do cíle," vysvětlila nám Yolanda celý průběh hry a vypadalo to, že všem je to jasné. ,,nyní máte čas, promyslet si svou taktiku."
,,Má někdo otázky?" zeptala se ještě Peny, ale nikdo se na nic nezeptal.
Mike popadl jeden šátek a přivázal můj a jeho kotník k sobě. Christopher vzal druhý a spojil zase jeho a můj kotník k sobě. Aby bylo jasno, měla jsem z té celé situace špatný pocit. Ne, že bychom spolu nedokázali spolupracovat, vždyť hlídání mladších táborníků nám šlo docela dobře, jenže zrovna teď jsme se spolu opravdu neměli moc do řeči.
Zbývalo několik posledních vteřin do startu hry. Netušila jsem jak to všechno provedeme, protože ani jeden z nás neprojevil žádný zájem o mluvení. ,,Kluci, jak to uděláme?"
,,Co kdybychom tam prostě došli a až budeme u cíle, tak zavážeme Chrisovi oči a dovedeme ho spolu," navrhl Mike, který měl očividně jasno v tom, co chce udělat.
,,Ne, to je špatný nápad. Co kdybychom zavázali Mikovi oči a my bychom ho spolu dovedli do cíle," navrhl pro změnu Christopher, který s Mikovým návrhem nesouhlasil.
ČTEŠ
Táborové léto 2
AdventureOficiálně už druhý díl Táborového léta! Ellie se vrací do tábora, který se od minulého roku velmi změnil. Nová vedoucí, která jí bude těžce šlapat na paty a také zcela noví táborníci. Dozví se spoustu nových překvapení a nemilých informací, které jí...