Sobota
Super dnes je volno a já vůbec nevím co budu celej den dělat. Jej Počkat dnes mám vlastně ve 3 sraz s Emmou je 13:35 ještě mám čas. Zatím bych si mohla vybrat co si vezmu na sebe. Napsala jsem jí, že sraz si dáme v kavárně na rohu, kam spolu chodíme často. Ach jak já nemám ráda zimu.
Nikdy jsem neměla zimu ráda ani jako malá. Jediný na co jsem se každou zimu těšila byly Vánoce a taky, že můžu péct s mamkou cukrový. Na Vánoce se těší snad každé dítě na dárky, já už od čtrnácti let jen na to, že je to jediný den v roce kdy se můžu večer pořádně najíst a všem je to úplně jedno. Navíc je to jedinej den v roce kdy jíme u stolu jako rodina. Vždy oba s bráchou dostáváme tak nějak stejně cenné dárky, ale poslední dva roky jsme spíš oba dostávali tak nějak rozdílný dárky. Krom ponožek samozřejmě ty jsme dostali oba.
Můj outfit na dnešek je tento... Hodila jsem přes to ještě teplej kabát. Namalovala se a šla.
...
Ema už na mě netrpělivě čekala a při příchodu vstala a objala mě.
E:Ahoj An
J:Ahoj Emmo (Pozdravila jsem na zpět)
E:Děkuji, že si opravdu přišla já si s tím vůbec nevím rady něco mám, ale nevím jestli je to dobrý...Víš jak jsem na tom se sportem, nemusím to
J:No právě... tak co třeba fotbal vždyť tvůj "vysněný" kluk ho přeci hraje, teda pozor tvůj crush vlastně
E:Já vím, ale kdybych tam šla, tak bych to nezvládla, ještě kdybych tam byla sama no vůbec a nebo by mě tam nepustili, nebo je tu další možnost místo kreslení bych se rozptylovala jeho tělem... achh (vzdychla)
J: Nevymlouvej se... Tak co kdybych tam šla s tebou zjistíme jestli tam vůbec můžeš a kdy a pokud by to nebyl nějaký den, kdy musím na trénink já, tak nemám problém tam s tebou jít
E:No dobře...počkej jak na trénink, však ty už nehraješ nebo?
J:No... včera při dělání úkolu jsem si tak trochu zastřílela a přemýšlím pokud s tím bude souhlasit i Ben, tak se vrátím
E:Páni tak to bych od tebe nečekala není v tom nějaký boy náhodou? Co holka?
J:Ne to opravdu není, kdyby byl tak ti řeknu první to a až pak, že se vracím
Nevím proč si Emma hned myslí, že je v tom nějaký kluk. Už delší dobu se vztahu vyhýbám. Ona to ví moc dobře.
Nemůžu říct, že jsem třeba nikdy po lásce netoužila to naopak, ale jelikož má můj brácha jako sportovec a člověk co hodně cestuje plno kamarádů, který u nás třeba i několikrát přespávali jsem si to rozmyslela. Je tu, ale jeden nezapomenutelný zážitek, který musím říct.
Byl zrovna pátek a Benovo kámoš měl být u nás do neděle takže to byl fakt zajímavý víkend. Jelikož mamka ráda poznává naše kamarády, tak se nejprve seznámil s rodiči a potom přišla řada na mě. To dopadlo tak, že mi každej většinou rozcuchal vlasy a řekl své jméno. Měřím 169 cm a i tak jsem oproti všem malá, až na mamku teda no. Kluci byli u Bena v pokoji, ale taky se několikrát stalo, že se objevili nečekaně u mě, protože si spletli dveře. Od té doby jsem se vždy, když u nás někdo spal na noc zamykala.
ČTEŠ
Hokejistka
Teen FictionAhoj, jmenuji se Anna je mi 18 let. Mám o rok staršího bratra, který se už od 12 let zajímá o hokej. Závodně hraje od 15 let. Jelikož většina naší rodiny miluje hokej, já nejsem výjimka samozřejmě. Náš strejda je hokejový trenér a jelikož od nás neb...