Arkamı dönmemle bir Alexis' i karşımda görmem bir oldu. Alexis kim diye sorarsanız eski sevgilim. Eski sevgilim olmasına eski sevgilimdi ama aramızda sandığınız gibi bir ilişki yoktu. Hem bunların üstünden yıllar geçmişti. Lise bir de çıkmıştık ve arkadaşımın zoruyla olmuştu. Doğal olarak onu hiç sevmemiştim. Bana doğru geliyordu. Bu sırada Patch'te yanıma gelmişti. Soran bakışlarla bana baktıktan sonra (Buket'in tabiriyle) Alexis' e üç numaralı bakışlarını attı.
-Görüşmeyeli uzun zaman oldu.
Sadece gülümseyip kafa sallayabildim.
- Eğer sende istersen bir ara buluşmak isterim dedi.
Evet tam olarak bunu söylemişti. Patch'in sinirlendiği bakışlarından anlaşılıyordu. Yanımızdan uzaklaştıktan sonra:
-Kimdi bu?
-Şey eski sevgilimdi.
Dişlerini sıktığını farketmiştim. Beni kıskanması hoşuma gidiyordu.
-Buluşursan o çocuğun kafasını koparmak zorunda kalırım biliyorsun demi?
Gülümsedim fakat hafif tırsmıştım.
İlk ders geometri sınavım vardı. Yanağıma bir öpücük kondurdu ve sınavda iyi şanslar diledi. Onu gerçekten seviyordum. Yaşadığım kötü şeylerden uzaklaşmamı sağlıyordu. Ilk üç ders çabuk geçmişti. Bahçeye doğru ilerlerken mesaj geldi.
"Meraktan ölmemi istiyorsan başardın."
Carry'den gelmişti. Ilk başta beni takmayan oydu.
"Bahçede misin" diye yanıt verdim. Onay gelince hızla yanına gittim. Meraktan çatlamış gibi bir hali vardı.
-Selam
-Selam
-Seni aradım ve açmadın. İkimizde aynı anda aynı cümleyi söylemiştik. Birbirimize sinirli olmamıza rağmen gülmeye başladık. Küs kalmayı beceremeyen biz akşam pijama partisi için sözleştik. Kalan üç ders aynı sıkıcılığında geçmişti. Çantamı alıp Bahçeye doğru yürüdüm. Carry ile orada buluşucaktık. Biri arkamdan gözlerimi kapayıp boynumdan öptü. Carry'nin böyle bir şey yapması garip olurdu.
-Kim ki acaba bilemedim ki. (Sinirleneceğini biliyordum fakat hoşuma gidiyordu.)
-Seni benden başka kim öpebilir ki?
-Kimse dedim gülümseyerek.
Carry geldi. Tam o sırada olanlardan habersiz suratını görmeniz lazımdı.
-Bizim gitmemiz lazım dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.
Eve geldik. Üstümü değiştirdim ve gri pijamalarımı giydim. Carry'e ise pembe olanları verdim. En sonunda cips ve kolalarımızı alıp iki kişilik ufak çaplı partimize başlamıştık. Ona Patch'le olanları baştan sona kadar anlattım. Olayların sonunda şaşkınlıktan ölecek duruma gelmişti. Kendimize sürekli gülecek bir şeyler buluyorduk. Kesinlikle ruh öküzümdü. Carry kola koymaya gittiğinde kapı çaldı. açtım ve karşımda..
AMAN TANRIM DİDİM
Karşımda Alexis vardı. Soran gözlerle suratına baktım.
-Şey burada oturduğunu öğrendim ve artık komşu olduğumuzu söylemek istedim.
PATCH'IN AĞZINDAN
Bugün bahçe de beni öptüğünde çok mutlu olmuştum. Çıkışta onun için farklı planlarım vardı ama bir şey söylemeden arkadaşıyla beraber gitmişti. Bende sorgulamamıştım. Onu erkek sinekten bile kıskanacak haldeydim. Bugün o dallama yanına geldiğinde rahatça kafasını koparabilirdim. Sonuçta ben bir vampirdim. Onu göreli çok az bir süre olmasına rağmen aklımdan çıkmıyordu. Kokusunu özlemiştim. Ani düşüncelerle evine gittim.
JESSİCA'NIN AĞZINDAN
Tam ben cevap vericekken Patch geldi. Tam olarak boka basmıştım. İki kişilik pijama partimiz ne ara bu kadar kalabalık ve karmaşık bir hal almıştı?
Hızlıca yanıma geldi ve ona dönerek:
-Merhab. Evet sabah tanışmıştık. Bende tekrardan memnun oldum. Görüşürüz. İyi akşamlar dedi.
Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
Alexis Patch'e hiç aldırmadan bana döndü. -Bir şeye ihtiyacın olursa üst kattayım dedi ve göz kırptı.
Patch'in elinden tutmasam çocuğu parçalayacak haldeydi. Sahte bir gülümsemeyle ağzından şu kelimeler çıktı:
"Komşu olduğumuza sevindim bir şeye ihtiyacımız olursa sana haber veririz."
BÖLÜM İTAFLARIM:
@TahaSahinn (Kendisinin hikayesini severek okuyorum ve sevdiğim bir arkadaşım ;) )
@incieksi (Kuzenlerin best of 'u en iyi okuyucum ♡♡ )
Kurt kardeşler hikayesini okumanızı tavsiye ederim. Ben çok beğendim.
@TahaSahinn - Kurt Kardeşler