II-ʀᴇᴜɴɪᴏɴ ᴅᴇ ғᴀᴍɪʟʟᴇ

3.3K 188 9
                                    

<<ᴄ'ᴇsᴛ ᴘᴀs ʟᴀ ᴠɪᴇ ᴅᴇ ʀᴇ̂ᴠᴇ ,
ᴍᴀɪs ᴏɴ ғᴀɪᴛ ᴀᴠᴇᴄ...>>

*sᴀʟᴇᴍ~

📍ʜᴏ̂ᴘɪᴛᴀʟ ~13ʜᴇᴜʀᴇs

[ ᴀɪ̈ᴄʜᴀ-ᴍᴏʜᴀᴍᴇᴅ-ᴀssɪɴᴀᴇ-sʜᴇʀʀɪɴᴇ-ʀɪᴍ ]

ᴘᴅᴠ ᴇxᴛᴇʀɪᴇᴜʀ

ᴍᴀᴍᴀɴ- ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ᴇsᴛ ᴄᴇ ϙᴜ'ɪʟ ᴀ ᴘᴜ ɴᴏᴜs ғᴀɪʀᴇ ᴄ̧ᴀ.

ᴍᴏʜᴀᴍᴇᴅ- ɪʟ ᴠᴀ ᴍᴇ ʟᴇ ᴘᴀʏᴇʀ ᴛʀᴇ̀s ᴄʜᴇʀ

ᴍᴀᴍᴀɴ- ᴊᴇ ɴᴇ ᴠᴇᴜx ᴘʟᴜs ᴊᴀᴍᴀɪs ᴠᴏɪʀ ᴜɴ ᴅᴇ ᴛᴇs ᴀᴍɪs ᴀᴘᴘʀᴏᴄʜᴇʀ ʀɪᴍ, ᴄ'ᴇsᴛ ᴄʟᴀɪʀ ?

ᴍᴏʜᴀᴍᴇᴅ- ϙᴜᴏɪ, ᴍᴀɪs ᴘᴏᴜʀϙᴜᴏɪ , ʀɪᴇɴ ɴᴇ ɢᴀʀᴀɴᴛɪᴛ ϙᴜᴇ ᴄᴇ sᴏɴᴛ ғᴏʀᴄᴇ́ᴍᴇɴᴛ ᴍᴇs ᴀᴍɪs ϙᴜɪ ʀᴇᴘʀᴇ́sᴇɴᴛᴇɴᴛ ᴜɴ ᴅᴀɴɢᴇʀ ᴘᴏᴜʀ ᴇʟʟᴇ ! ᴊᴇ ɴᴇ ᴘᴇᴜx ᴘᴀs ʟᴇs..

ᴍᴀᴍᴀɴ- ᴏᴜɪ ᴍᴀɪs ᴊᴜsϙᴜ'ᴀ̀ ᴘʀᴇᴜᴠᴇ ᴅᴜ ᴄᴏɴᴛʀᴀɪʀᴇ ᴄᴀ ʀᴇsᴛᴇ ᴀɪɴsɪ ! ᴛᴜ ᴘᴇᴜx ᴛʀᴇ̀s ʙɪᴇɴ ʟᴇ ғᴀɪʀᴇ, ᴊ'ᴇɴ ᴀɪ ʀɪᴇɴ ᴀ̀ ғᴏᴜᴛʀᴇ ᴅᴇ ᴄᴇ ϙᴜᴇ ᴄᴀ ᴘᴇᴜᴛ ᴄʀᴇ́ᴇ́ʀ ᴇɴᴛʀᴇ ᴛᴇs ᴘᴏᴛᴇs ᴇᴛ ᴛᴏɪ ! ʀɪᴍ ɴ'ᴇsᴛ ᴘᴀs ʟᴇᴜʀ sŒᴜʀ, ᴀᴍɪᴇ ᴏᴜ ᴀᴜᴛʀᴇ ᴄʜᴏsᴇ ! ᴘᴀʀ ᴄᴏɴᴛʀᴇ ᴄᴏᴍᴍᴇ ᴛᴏɪ ᴇᴛ ᴀssɪɴᴀᴇ, ᴇʟʟᴇ ᴇsᴛ ᴛᴏᴜᴛ ᴘᴏᴜʀ ᴍᴏɪ!

ᴍᴏʜᴀᴍᴇᴅ- ᴄ'ᴇsᴛ ᴄᴏᴍᴘʀɪs, ᴘᴀʀᴅᴏɴ ᴍᴀᴍᴀɴ .

ᴍᴀᴍᴀɴ- ᴊ'ᴀɪ ᴅᴇ́ᴊᴀ̀ ᴘᴇʀᴅᴜ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴘᴇ̀ʀᴇ ᴍᴏʜᴀᴍᴇᴅ, ᴊᴇ ɴᴇ ᴠᴇᴜx ᴘᴀs ᴠᴏᴜs ᴘᴇʀᴅʀᴇ ᴠᴏᴜs.
[ᴘʟᴇᴜʀᴇ]

ᴍᴏʜᴀᴍᴇᴅ- ɴᴇ ᴛ'ᴇɴ ғᴀɪs ᴘᴀs ᴍᴀᴍᴀɴ. ᴏɴ sᴇʀᴀ ᴛᴏᴜᴊᴏᴜʀs ᴘʀᴇ̀s ᴅᴇ ᴛᴏɪ.

ᴍᴀᴍᴀɴ- sourit légèrement, ᴛᴜ ᴘᴇɴsᴇs ϙᴜ'ᴇʟʟᴇ ᴠᴀ ᴇɴғɪɴ sᴇ ʀᴇ́ᴠᴇɪʟʟᴇʀ ?

ᴍᴏʜᴀᴍᴇᴅ- ᴛᴜ sᴀɪs ᴀ̀ ϙᴜᴇʟ ᴘᴏɪɴᴛ ᴇʟʟᴇ ᴀɪᴍᴇ ɴᴏᴇ̈ʟ, ᴇʟʟᴇ ᴇsᴛ ᴄᴀᴘᴀʙʟᴇ ᴅᴇ sᴇ ʀᴇ́ᴠᴇɪʟʟᴇʀ ʀɪᴇɴ ϙᴜᴇ ᴘᴏᴜʀ ᴄ̧ᴀ , ᴇᴛ ᴄᴇᴛ ɪᴍʙᴇ́ᴄɪʟᴇs ᴅᴇ ʟᴀᴅᴊɪ ᴘᴏᴜʀʀᴀ ᴇɴғɪɴ ϙᴜɪᴛᴛᴇʀ ɴᴏᴛʀᴇ ᴍᴀɪsᴏɴ.

ᴍᴀᴍᴀɴ- ᴛᴜ ʟᴇ ᴅᴇ́ᴛᴇsᴛᴇ ᴀ̀ ᴄᴇ ᴘᴏɪɴᴛ ? ɪʟ ɴ'ʏ ᴀ ᴘᴀs ϙᴜᴇ ʟᴜɪ ᴀ̀ ʟᴀ ᴍᴀɪsᴏɴ ʜᴇɪɴ

ᴍᴏʜᴀᴍᴇᴅ- sᴀ ᴘʀᴇ́sᴇɴᴄᴇ ᴀ̀ ʟᴜɪ ᴍᴇ ᴅᴇ́ʀᴀɴɢᴇ. ᴅᴇᴘᴜɪs ϙᴜᴀɴᴅ ɪʟ s'ɪɴϙᴜɪᴇ̀ᴛᴇ ᴘᴏᴜʀ ɴᴏᴜs, ᴏɴ1 ᴀᴜʀᴀɪᴛ ᴘᴇ́ʀɪs ᴛᴏᴜs ᴅᴀɴs ᴜɴ ғᴇᴜ, ɪʟ ɴᴇ sᴇ ᴘʀᴇ́sᴇɴᴛᴇʀᴀɪᴛ ᴍᴇ̂ᴍᴇ ᴘᴀs ᴀ̀ ɴᴏᴛʀᴇ ᴇɴᴛᴇʀʀᴇᴍᴇɴᴛ. ᴘᴏᴜʀϙᴜᴏɪ ᴇsᴛ-ᴄᴇ ϙᴜ'ɪʟ ᴇsᴛ ʟᴀ̀.

ᴍᴀᴍᴀɴ- ɪʟ ᴀ ᴄʜᴀɴɢᴇ́ sᴜ̂ʀᴇᴍᴇɴᴛ

ᴍᴏʜᴀᴍᴇᴅ- ᴊᴀᴍᴀɪs ! ᴜɴ ʜᴏᴍᴍᴇ ϙᴜɪ ɴ'ᴇsᴛ ᴘᴀs ғᴏᴜᴛᴜ ᴅᴇ sᴇ ᴘʀᴇ́sᴇɴᴛᴇʀ ᴀ̀ ʟ'ᴇɴᴛᴇʀʀᴇᴍᴇɴᴛ ᴅᴇ sᴏɴ ғʀᴇ̀ʀᴇ , ᴇᴛ ϙᴜɪ ᴠᴀ ᴇɴsᴜɪᴛᴇ ᴄʀᴀᴄʜᴇʀ sᴜʀ sᴀ ᴛᴏᴍʙᴇ ? ᴅᴇ́ᴊᴀ̀ ϙᴜ'ᴏɴ sᴇ ᴅᴇ́ᴛᴇsᴛᴀɪᴛ ᴀᴠᴀɴᴛ, ᴀᴘʀᴇ̀s ᴄ̧ᴀ ᴊᴀᴍᴀɪs ᴊᴇ ɴᴇ ʟᴜɪ ᴘᴀʀᴅᴏɴɴᴇʀᴀɪ.

Les raisons du coeurOù les histoires vivent. Découvrez maintenant