Noah pov
Torsdag
Jeg gikk rundt i gangene på skolen min, jeg prøver og finne Aaron. Jeg har ikke sett han på lange, jeg skal spørre han om Camilla. Han har heller ikke vert hjemme så jeg skal spørre han om det også.
Jeg kan forstå hvorfor han ikke er så sosial akkurat nå og hvorfor han ikke vil snakke med noen, alt det som skjedde med faren hans, det må være grusomt får han, jeg bare håper han har det bra, mamma begynner også å ble bekymret får han siden han nesten ikke har vert hjemme.
Jeg har ikke noe skole time nå og jeg vet at Aaron ikke har time heller.Vel på et helt annen tema, jeg og Luke begynner og åpne opp til hverandre, han er fortsatt litt skeptisk, men det er ikke jeg så jeg prøver og få han til og åpne mer og mer. Jeg vil ikke at han skal være redd for at noen skal skade meg på grunn av han.
Jeg gikk rundt i gangene og kikket rundt, jeg har ikke peiling på hvor Aaron er. Han mest sannsynlig vil være alene, så hvor er et sted man kan være alene?
Jeg begynte og tenke på hvor på skolen han kunne være. Han er helt klart ikke i kafeteriaen, han kan ikke være i en av klasserommene, kanskje biblioteket!
Jeg begynte og gå mot biblioteket, jeg håper bare at han vil snakke med meg, jeg håper at han ikke blir sint.Jeg er framme ved biblioteket nå, jeg åpnet døren stille så jeg ikke skal forstyrre de som faktisk jobber, det var nesten ingen i rommet. Jeg gikk stille in og kikket rundt, jeg så ikke Aaron noen steder. Jeg gikk litt lenger in i det store rommet, jeg kikket rundt gjennom bokhyllene og på bordene, men jeg så ikke Aaron noen steder.
Det er en andreetasje i biblioteket også, jeg gikk bort til trappene som ledet til andreetasje, hvorfor lager de så store bibliotek når nesten ingen kommer hit! Jeg begynte og lete rundt på andreetasje også, men det var ingen tegn på Aaron.
Jeg tok opp telefonen min og så på klokka, jeg pustet dypt ut oppgitt, jeg har ikke noe mer tid til og se etter han. Jeg får vel bare lete etter han en annen gang.
Jeg begynte og gå mot timen min som begynner om 6 minutter. Jeg gikk ut og rundt skolen siden det er en mye kortere vei enn å gå inni skolen.
Jeg gikk rundt hjørne av skolen, men jeg bråstoppet når jeg hørte et stort smell, det hørtes ut som om noe slo i en metall vegg. Jeg sto stivfrossen, jeg begynte og høre stemmer ikke langt fra meg, det var et skrik og noen høye stemmer.
Jeg begynte og gå nærmere der jeg hørte stemmene komme fra, man skal jo egentlig ikke gå mot der det kan være farlig, men jeg er alt for nyskjerrig.
Jeg gikk sakte rundt ett annnet hjørne og gjemte meg så de personene ikke kunne se meg, jeg kikket rundt hjørne veldig sakte, jeg kjente hjerte mitt synke ned til magen min når jeg så hva som skjer foran meg akkurat nå.
Aaron og Luke står med noen pistoler, begge peker på en fyr som ligger nede på bakken, fyren er helt banket opp.
Jeg kjente at magen min vrengte seg, hva faen er det de gjør!
Jeg reiste meg fra hjørnet og gikk mot dem, «HVA FAEN ER DET DERE GJØR!» sa jeg ill sint, jeg vet at de ikke skal gjøre noe mot meg, det er derfor jeg gikk mot dem. Hvorfor i helvete er de egentlig sammen?!
Aaron og Luke snudde seg samtidig med et overrasket blikk.
«Det er ikke det det ser ut som.»
YOU ARE READING
Soulmates
RomanceBoyxBoy I denne verdenen har folk sjelevenner, det er den personen du er skapt for. Når du blir 15 år kommer det mystisk vis opp en tatovering på armen din av navnet på din sjelevenn. Når du finner den som er skapt for deg lyser tatoveringen din opp...