6. Poglavlje

170 7 0
                                    


„Iiii gotovo!" rekla sam sretno. „Gotovo? Samo smo nacrtale!" rekla je Lisa i istegnula ruke. „Ostalo ću ja riješiti." Nasmiješila se Sana i uzela crteže. „Haljine će biti gotove do sutra." Rekla je. Cure su zinule. „Kak je to moguće???" upitala je Jisoo. „Ovdje je očito sve moguće hahahah!" nasmijala se Jennie.

Drugi dan su cure ponovno došle k meni. Čekale smo u mojoj radionici Sanu. Za nekoliko minuta je pokucala te ušla, a iza nje je bilo još 5 sluškinja. Svaka je nosila jednu jednu haljinu. „Holy shit!" počela je veselo vriskati Lisa. „Aaaaaahhh ako u ovome ne nađem dečka, onda nikad ni neću!" gledala je svoju haljinu Jennie. Odjednom je netko otvorio vrata. „Kakva je ovo dernjava?!" okrenule smo se i vidjele mog oca. Bio je pomalo ljut. „Oprosti tata, samo smo sretne..." rekla sam. Dignuo je obrvu. „Sutra idemo na rođendan." Objasnila sam mu ukratko. „Idemo? Ti ideš?" pogledao me. Fuck. Izdahnula sam i pogledala ga baby očima. „Pleeeeaasee??" Kimnuo je glavom da ne. „Molimo Vas gospodine Kim. Mi ćemo se pobrinuti da joj se ništa loše ne dogodi." Rekla je Rose. Moj otac je izdahnuo i pogledao Sanu. „Ako joj dlaka otpadne s glave... ne moraš se ni vraćati ovamo." Rekao je gledajući u nju. Gutnula je i kimnula glavom. Zatim nas je sve pogledao bez ikakvog izraza i otišao. „Paaaa...to je moglo proći i gore..." rekla je Lisa. „Znači li to da i Sana ide s nama?" upitala je Jisoo gledajući mene pa u Sanu. Kimnula sam glavom. „Onda i njoj treba neka roba ne?" rekla je Jennie. „Pffst." Nasmiješila se Sana. „Ja ne idem tamo da partijam...idem da štitim..." rekla je i pokazala svoj pištolj sa strane. „Holy shit to cijelo vrijeme imaš!?" zinula je Lisa. Sana je kimnula glavom. „Jesus, izgleda tako hot i badass. Mislim da sam gay." Šapnula je Lisa Rose u uho. Rose se počela smijat kao kreten. „Okej, okej. Kakav je plan onda za sutra? Hoćemo doći u nekakvoj limuzini??" upitala sam. Cure su me šokirano pogledale. „Omg to bi bilo super!" rekla je Jennie. „Da, samo da moj brat ne vozi..." promrmljala je Rose.

Subota navečer. Spremala sam se za zabavu. Češljala sam kosu te čula kucanje na vratima. „Slobodno!" izderala sam se. Moja mama je ušla. Lagano se nasmiješila i došla do mene. „Izgledaš prekrasno." Rekla je. Nasmiješila sam se i zahvalila joj se. „Drago mi je da si pronašla prijatelje...samo...moraš,molim te, bit oprezna. Ti znaš da možeš biti meta bilo kome tamo..." pogledala me ozbiljno. „Da, znam. Zato i ide Sana sa mnom... a i vjerojatno će tata poslat još par zaštitara, misleći da ih ja uopće neću primjetiti." Rekla sam i zakolutala očima. Majka me pomalo zbunjeno pogledala. „Mama, nisam glupa. I da, znam da je Jimin špijunirao mene i Jungkooka kada sam bila u gradu." Rekla sam gledajući svoj odraz u ogledalu. „Tata je mislio da ću se uplašiti... ali na kraju nisam... jel da? Jel da, da je to mislio?" pogledala sam mamu u oči. Izdahnula je i kimnula glavom. „Jin se samo brine za tebe Xan..." rekla je. Lagano sam se nasmiješila. „Znam." Rekla sam i odložila češalj na stol. Uzela sam dva ruža. „Koji od ova dva?" pokazala sam ih mami i upitno je pogledala. „Crveni, ljepše će ti pristajat uz haljinu." Rekla je. Kada sam se našminkala, pogledala sam na sat i vidjela da je već vrijeme da krenem. Ustala sam i pogledala mamu u oči. „Moram ići..." rekla sam s laganim smiješkom. „Zabavi se." Rekla je i dala mi pusu u obraz. Kimnula sam glavom i izašla van.

Rose i Jimin su me čekali kod limuzine. „Daamn izgledaš prekrasno!" rekla sam joj i zagrlila je. „I tiii!" nasmiješila se. „Moram priznati da je čak i Jimin rekao da lijepo izgledam." Rekla je i pogledala Jimina. „Nisam!" „Mhmm...ali si mislio." Rekla je. „Trebamo još ostale pokupiti." Rekla sam Jiminu. Kimnuo je glavom.

„Holy shit, jel to vino u limuzini!" upitala je Lisa kada je ušla. „Sok od jabuke." Rekla je Sana i vragolasto se nasmiješila. „Aww, a baš sam se ponadala..." Pogledala sam kroz prozor i vidjela nekakvu šumu. „Jimin, gdje mi to idemo?" pogledala sam ga ozbiljno. „Pa na party." Rekao je ne skidajući pogled s ceste. „Kroz jebenu šumu??" upitala je Rose. „Pa tak kaže GPS! Šta ja znam gdje ta likuša živi!" rekao je. Pogledala sam Sanu. „Bez brige, idemo pravim putem." Nasmiješila se. Izdahnula sam, ali i dalje se nisam mogla opustiti. Barem dok ne dođemo na odredište.

Why me? [J.JK. FF]Where stories live. Discover now