7. Poglavlje

152 6 0
                                    


„Heeej!! Mogu li, molim vas, dobiti vašu pozornost??" čula sam poznati glas. Lagano sam gurnula Jungkooka i nasmiješila mu se. Pogledala sam u stranu i zinula. Na pozornici sam vidjela Lisu, Jisoo, Jennie i Rose. Lisa je držala mikrofon i mahala uokolo kako bi dobila pozornost. „Što to izvode?" upitao me Jungkook. „Šta god da rade...neće bit dobro, jer su očito pijane..." rekla sam gledajući ih. „Daj mi to!" iščupala je mikrofon Jisoo. „Pošto su ove pjesme sranje, mi ćemo vam pokazati šta valja!" izderala se na mikrofon i publika je počela vrištati. „Omg neće valjda...." ponovno sam zinula. Yep...cure su počele pjevat i skakat na pozornici. Iako, publici se to sviđalo... Izdahnula sam i ponovno se okrenula prema Jungkooku stavljajući ruke oko njegovog vrata. „Pa...gdje smo mi ono stali?" upitala sam ga sa smiješkom. Krenula sam ga poljubit, ali me ponovno nekakvo deranje zaustavilo. Ljutito sam izdahnula. Oboje smo pogledali u stranu i vidjeli Tzuyu kako ubojito gleda cure na pozornici. „Koji kurac to izvodite?!" izderala se i ljutito krenula prema pozornici. „Marš s pozornice!" izderala se i ugasila muziku. „Ja se ispričavam zbog ove buke..neće se ponoviti." Ispričala se na mikrofon. „Šta si vi umišljate?! Da samo tako možete doći na moju zabavu i raditi gluposti!?! Ovo nije cirkus glupače!" počela ih je psovati i vrijeđati. Cure su ju samo gledale i smijale kolko su bile pijane. „Ispričavam se zbog njih Tzuyu...malo su previše popile pa ne razmišljaju šta rade..." stala sam im u obranu. „Ići ćemo kući sada...." „Šta? Ne Xan, ne želim da ti ideš...samo.." „Ne, Tzuyu, umorna sam već polako...hvala što si nas pozvala...vidimo se u ponedeljak." Nasmiješila sam joj se. Izdahnula je i kimnula glavom. „Idemo doma..." počela sam ih gurati prema izlazu. „Vidimo se u ponedeljak!" namignuo mi je Jungkook.

„Heheheh, sada mogu ucjenjivati Rose hahahahhaahhah." Smijao se kao kreten Jimin kada smo sjeli u auto. Pogledala sam ga upitno. „Snimio je svoju pijanu sestru." Objasnila je Sana. Jimin se ponovno počeo smijati. Ja sam samo zakolutala očima smiješkajući se. Cure su spavale na sjedalima.

„Dakle, sve mi ispričaj, nemoj šparati na detaljima." Rekla je Sana kada smo ušle u moju sobu. Pogledala sam je upitno. „Pa poljubili ste se, ne?" Nasmiješila sam se. „Da...ne znam ni kako da to opišem..." zaljubljeno sam izdahnula. „A ti?" upitala sam je. Slegnula je ramenima. „Lik je čudan...mislim ono...zove se Francis....iz Kalifornije je." Rekla je s čuđenjem. Slegnula sam ramenima. „Meni je bio simpatičan..." rekla sam, a ona se počela smijati. „Šta??" pogledala sam je. „Hhaha,ništa, moraš spavati..." rekla je odlazeći prema vratima. „Laku noć." Pogledala me. „Noć..." nasmiješila sam se.

„Mmhmmm daj ugasi budilicuu..." ušao je u moju sobu pospani Taehyung. „Kakva budilica dovraga?" upitala sam zatvorenih očiju. „Cijelo vrijeme zvrnda!" bacio je moj mobitel na mene. „Auu, derište jedno!" izderala sam se na njega. „Ti zvoniš!" rekla sam gledajući svoj mobitel. Izdahnula sam i otključala ga. „Holy fuck..." zinula sam kada sam vidjela 99+ poruka. Bile su to većinom poruke od cura. Uglavnom su se pitale što se sinoć dogodilo. I netko je objavio video na YouTube kako pjevaju.

„Xan šta se dogodilo sinoć?!?!" stigla mi je najnovija poruka od Rose. „Pijane ste pjevale na zabavi...i Tzuyu je totalno pošizdila kada vas je vidjela..." odgovorila sam. „Oh fuck..." napisala je Lisa. Izdahnula sam i odložila mobitel na noćni ormarić. Tae je već hrkao pokraj mene na krevetu. „Aloo tko ti je dozvolio da tu spavaš??" prodrmala sam ga. „Mhmmm..." promrmljao je. Zakolutala sam očima i otišla u kupaonu. Taman kada sam izašla, netko je pokucao. „Da!?" izderala sam se. Namjoon je navirio. „Gospođice, trening bi trebao uskoro početi..." Kimnula sam glavom. „Sad ću doći." Odgovorila sam. Kimnuo je glavom i otišao. Mrzim nedelje baš zbog treninga. Namjoon je jako dobar trener, ali što se mog oca tiče... Zbog svake greške me gleda ubojito. Obrambene vještine shvaća vrlo ozbiljno, za razliku od mene. Kao da će mi to ikada trebat kad imam zaštitare...

Namjoon me već po 4. put srušio na pod. Već me sve boljelo. Pružio mi je ruku da mi pomogne ustat. „Ponovno." Čula sam tatin glas. Zvučao je živčano i ljuto. „Tata, ne mogu više..." „Rekao sam ponovno!" izderao se na mene. Izdahnula sam i pogledala Namjoona. Kimnuo je glavom u znak da je spreman. Ponovno sam ga napala, ali se izmaknuo tak da sam ponovno završila na podu. „Čak bi i Tae bolje napravio od tebe." Čula sam ga kako se sprda. Stisnula sam šake i ustala. Pogledala sam ga ljutito. Čak su mi se i oči nasuzile. „Ponovno?" upitao je Namjoon, a moj otac je kimnuo glavom. „Jeste spremni gospođice?" upitao me Namjoon. Izdahnula sam i kimnula glavom. Namjoon me je razumio i vrlo rado bi mi popustio, ali moj otac mu ne da. Ponovno sam kao divljak krenula napasti Namjoona. Izmaknuo se i ispružio nogu. Ali ovoga puta sam je preskočila i brzo se okrenula. Udarila sam ga po leđima svom snagom, ali liku doslovno nije bilo ništa dok bi ja crkavala na podu da mi to netko napravi. Namjoon se nasmiješio te me ponovno napao, ali ovoga puta sam ga blokirala rukama i krenula lupiti nogom. Nemam pojma kako, ali brzinom svjetlosti mi je zgrabio nogu i povukao me tako da sam se ponovno našla na podu. „Ovo je nemoguće..." izdahnula sam. „Odustajem!" izderala sam se. Moj otac me prvo bez ikakvog izraza gledao, a onda se nasmiješio. „Znači... ti bi se radije žvalila s nekim likom, nego vježbala kako da se zaštitiš?" rekao je gledajući u mene sa smiješkom očekujući nekakvu reakciju. Ja sam se samo sarkastično nasmiješila. „Naravno i jesti izmet je bolje od ovoga." Rekla sam i prošla pokraj njega. Osjećala sam kako me ljutito gleda, ali me nije bila briga. Dosta mi je svega...

 Dosta mi je svega

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Why me? [J.JK. FF]Where stories live. Discover now