4 yıl sonra.

1.8K 122 16
                                    

Evet... Evet, yanlış görmüyorsunuz, millet. 4 yıl sonra Bombshell için yeni bir güncelleme yapıyorum. İnsanlar öldüm sanmasın diye.

Kısa bir süre önce kaldırıp tekrardan güncellemek zorunda kaldım, bunun için özür diliyorum öncelikle. Ah...

Çok uzun zaman oldu, değil mi?

Yıllar sonra Bombshell'i tekrardan okumak güzel hissettirdi. Ve de garip. Çünkü çok hata buldum...

Hikayeyi yeniden düzenlemek istiyorum ama bir yanım da orijinal halini bırakmamı söylüyor. İnanılmaz büyük bir değişiklik yapmayacağım zaten... Betimlemelere eklemeler, cümleleri düzenlemeler. Olay kurgusu tamamen aynı kalacak ama hala kararsızım.

Ve... Bu süreç içerisinde bana gerçekten değer veren çok fazla insan olduğunu fark ettim. Bildiğiniz gibi... Ben uzun zamandır fanfic yazmıyorum. Nedenini tam olarak bilmiyorum... Yazılar yazmaya çalışıyorum ama içimdeki o "taeminahlee"yi hala bulamadım sanırım. İlham şeytanlarımı bulabilmek dileğiyle diyelim.

Ama sonuç olarak buradayım. Bütün hikayelerimi tamamlayacağıma söz vermiştim. Ve sözümü tutacağım.

İlk olarak Dynamite ve Insane'i bitirmek istiyorum.

Hepsi bittikten sonra... Belki bir daha yazmam çünkü kurgu konusunda fazlasıyla sıkıntılı olduğum dönemlerdeyim. Evet...

Uzun bir yazı oldu, değil mi?

Beni, Bombshell'i ve hikayelerimi sevdiğiniz için teşekkürler millet. Ben de sizi seviyorum. Ve sizi çok özledim. İyi ki varsınız.

Kendinize çok iyi bakın. Bir daha görüşeceğiz.

❤️

-ezgi.

BombshellHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin