1. fejezet

1.2K 42 0
                                    

- Újabb kislány! - sóhajtott mélyet az öreg Roberto. Megsimogatta és megpuszilta ugyan az újszülött kislányt, de ő még sem az az örökös, akire már évek óta vágyik. Aria, a kisbaba édesanyja kissé csalódott, bűnbánó arccal vette át a gyermekét. Az apa is csak bűnbánó arccal tudott apja szemébe nézni, aki megveregette a vállát, de nem szólt semmit.

Az Olasz Maffia feje Roberto Alvarez Del Castilio immár harmadik leányunokájának születését ünnepelhette. Mind a három idősebb fiától, Carlotól született. Kisebbik fia Hulio, alig egy éve vette nőül a szépséges Nataliát. Tőlük még nem született unokája. Pedig már csak egyetlen dolgot kért mindennap az úrtól. Méghozzá egy szép, erős, egészséges fiúunokát, aki egy nap talán átveheti a helyét.

Mindenki koccintott.

- Igyunk az új leányunokámra, bár lány, születését akkor is megünnepeljük! Mi lesz a neve? - kérdezte Roberto fia felé fordulva.

- A feleségemmel a, Teresa nevet adjuk neki. - mondta büszkén, bár rettentően szégyellte, hogy nem tud fiúunokát adni apjának.

- Ha már ilyen vidám a hangulat, had fokozzam a dolgot! - mondta Hulio és letette a pezsgőt az asztalra. Natalia férje mellé ült és megfogta a kezét. Hulio feleségére mosolygott és zakója zsebéből kivett egy kis borítékot. Azt apja kezébe nyomta és továbbra is szélesen mosolygott.

- Mi ez? - kérdezte Roberto miközben kibontotta.

- Ezek? Nos... Ultrahang felvételek a jövőbeli unokádról! - jelentette ki mire Roberto lefagyott. A kezében remegve tartotta a fényképet. Az első fénykép a negyedik unokájáról. Átkarolta fiát és újabb áldást mondott.

- Hat hónap múlva újabb köszöntőt mondok, remélem az unokám egészségesen jön a világra! - mondta és felhajtotta. Hulio csak átkarolta feleségét és kezét a pocakjára vezette. Bár a nő vékony volt és karcsú, már érezhető volt egy aprócska púp a hasán, ami nem volt más mint egy jövőbeli Alvarez Del Castilio. Hulio és Natalia közös gyermeke.

- Szia, kicsi! Hogy vagy odabent? - kérdezte nevetve a picitől, aki bár nem válaszolt érezhető volt, hogy örül az apja hangjának.

Pisztollyal a rózsáértWhere stories live. Discover now