3. fejezet

781 37 0
                                    

Békés éjszakának ígérkezett, hisz az egész család békében tért nyugovóra. Az új családtag is békésen szundikált új kiságyában és saját szobájában. Hulio és Natalia is nyugodtan tértek nyugovóra míg nem az ifjú apuka valami halk neszre lett figyelmes. A gyanakvás mindig is az erőssége volt, így hát felkapva új fegyverét, halkan a gyerek szobájához osont, mivel onnan jött a zaj. Rémülten vette észre, hogy a szoba ajtaja nyitva van. Mikor pedig benyitott egy férfi rögtön rákapta a tekintetét, miközben a gyerek ágya fölött állt, a kezében egy kispárnával.

- Őrség! - ordította el magát, mire a férfi neki rontott. Pár másodperc múlva két hatalmas testőr jött és leszedte Hulioról a férfit. Natalia ijedten rohant a szobába és megnyugodva látta, hogy férje a karjában nyugtatgatja a kis Matteot. Megkönnyebbülve oda sietett és átvette a kisfiút.

- Istenem, köszönöm! - karolta át gyermekét.

- Maradjatok itt! - mondta Hulio és puszit nyomva felesége homlokára lement a társalgóba, ahol apja épp a péppé vert fickót faggatta.

- Hulio! Hogy van a kis Matteo?

- Semmi baja! - mondta majd a férfi felé fordult. - Meg akarta ölni a fiamat! 

- Parancsra tettem! - morogta a férfi, nem az a típus volt tehát, aki egy hamar betojik.

- Tényleg! Hát én éppen leszarom, hogy miért tetted, a fontos az, hogy mit tettél! Meg akartad fojtani a kisfiamat! Egy kisbabát akartál megölni! Miféle ember vagy te? - ordította Hulio mire a férfi csak nevetett. Már épp ott volt, hogy rászegez egy pisztolyt, mikor apja megállította.

- Majd én elintézem! Menj vissza az unkámhoz és a menyemhez! - mondta az öreg Roberto mire Hulio vett egy mély levegőt és egy utolsó öklöst lekeverve vissza indult a szobába.

Talán húsz percig ültek a kisbabával mikor  Roberto feljött és megnyugodva látta, hogy a kis Matteonak semmi baja. Ekkor azonban az arca megint elkomorodott. Elkezdett kotorászni a zsebében mire egy útlevelet húzott ki és egy repülőjegyet.

- Mi ez? - kérdezte Hulio.

- Natalia! Te és Matteo holnap reggel repülőre szálltok és elhagyjátok Olaszországot! 

Pisztollyal a rózsáértTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang