16. fejezet

407 33 2
                                    

Teltek a napok, múltak a hetek. Matteo és Gianna szinte sülve - főve együtt voltak vagy ha nem akkor csak telefonáltak. A maffia tanácsa szinte örvendett. Remélték, hogy ez a lány lesz Matteo felesége és a fiú hamarosan átveheti a maffia vezetését.
Carlo az udvaron golfozott. Mögötte három lánya és felesége csak ültek.
- Hát ez hihetetlen... - morogta maga elé mire Aria felkapta a fejét.
- Mi hihetetlen?
- Matteo! Egy az egyben olyan mint az apja! Szinte két hét alatt talált menyasszonyt magának!
- Még nem jegyzték el egymást, Carlo és nem morogjál már annyit! Neked sem telt sok időbe mire elraboltad a szívem! - mosolygott a nő. Carlo újabbat ütött majd lekapta a napszemüvegét és leült Aria mellé.
- Persze! Csak egy évig tartott. - morogta tovább mire Aria megforgatta a szemét.
- Miért baj az, hogy Matteo szerelmes? Szerintem ez nagyon jó hír! - mosolygott Esmeralda mire Carlo felállt és duzzogva bement a házba. Azonban alig jutott el útja feléig egy hangos dörrenés hallatszott fentről. Aztán pedig még egy és még egy. Mindenki gyorsan a teraszra szaladt, ahol Matteo épp lőni tanította Giannát, szüleik társaságában. A lány ügyesen felemelte a fegyvert, Matteo megigazította és újra lőtt.
- Mi az istent csináltok? - kiáltotta Carlo mire mindenki elégedett mosolyra húzta a száját.
- Bácsikám! A legjobbkor! Ugyanis boldogan közlöm veled, hogy ma reggel hivatalosan is eljegyeztem a szépséges Giannát. - jelentette be Matteo mire Gianna felmutatta a kezét. Egy ragyogó gyémántgyűrű díszítette az ujját. A szülők újra koccintottak. Carlo álla a padlót súrolta. Matteo puszit nyomott Gianna arcára. Holnap, a születésnapján jelentik be a nagy hírt és egy hónapon belül összeházasodnak.

Pisztollyal a rózsáértDonde viven las historias. Descúbrelo ahora