"2 évvel később"
- És ő? - mutatott egy újabb fotót.
- Nem! Azt a feltételt kaptam, hogy max egy évvel fiatalabbnak kell lennie mint én! - mérgelődött Matteo. Elmúlt 17 éves és az a félénk fiú, aki idejött Olaszországba már teljesen eltűnt belőle. Bár a maffia vezetője még nem lett, de hivatalos maffiózóvá vált és apja intézte a vezetői posztot. A tanács elvárta, hogy a tizennyolcadik születésnapján, ami három hét múlva lesz, jelentse be az eljegyzését egy fiatal lánnyal, aki legalább egy évvel fiatalabb mint ő.
- Mi lenne, ha megint bált rendeznénk és ismerkednél? Az a múltkor is majdnem bejött. - vont vállat Macellino. Ő szintén maffiózó volt és, alig egy évvel azután, hogy Matteo Olaszországba költözött, átesett a beavatáson. Matteo nagyon megkedvelte és azóta szinte a jobb keze és a legjobb barátja.
- Állok elébe. Alig három hetem van, hogy menyasszonyt találjak.
Este sorban érkeztek a vendégek. Régi barátok, üzlettársak és persze gazdagok. Ilyen díszes társaságban mindenki elveszne, de Matteo már kiismerte a helyzetet és megtanult elvegyülni és kommunikálni. Sok új ember is érkezett ezért mindíg mindenkit bemutattak.
- Segnore Sienfuegoz és felesége, a bűbájos Maria.
- Köszöntöm önöket. - biccentett mosolyogva Matteo mire a pár tovább állt.
- Segnore Don Fagez és felesége Brenda, valamint nevelt lányuk Gianna. - jött a következő vendég. Matteo újabb biccentésre készült, ám mikor felnézett elakadt a szava. Nem is a páron, hanem a mellettük álló hosszú, barna hajú, napbarnított, szépséges lányon, aki szerényen mosolygott libegő kék ruhájában.
- Segnore Alvarez Del Castilio? Nagyon örvendek, hogy végre személyesen találkozunk. - mosolygott Don Fagez, azonban Matteo nem figyelt rá. Egyre csak a szép lányt nézte, aki előrébb lépett és finoman pukedlizett egy kicsit.
- Segnore Matteo? - nézett fel a lány. Gyönyörű mélybarna szemei voltak. Mikor a család tovább állt Matteo továbbta is csak a lányt nézte. Arra eszmélt, hogy Marcellino a vállára teszi a kezét.
- Csak nem?
- De. Azt hiszem szerelmes vagyok.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pisztollyal a rózsáért
Ficção CientíficaHulio Alvarez Del Castilio, az olasz maffia fejének másodszülötte nagy győzelemnek örvend, ugyanis ellentétben bátyjával, felesége fiú gyereket szül neki. Trónörököst adva ezzel apjuknak. A fiút azonban már születése napján megpróbálja valaki megöln...