Matteo egy hétig feküdt a kórházban. Gianna mindennap bement hozzá és sokat beszélgettek.
Hulio eközben utánajárt pár dolognak. Kiderült, hogy a lövést egy távolról irányított puskából adták le, a háztetőről. Ez nem jelentett sokat, de folytatták a nyomozást.
Mikor Matteo kijött a kórházból még egy botra kellett támaszkodnia, de felesége támogatása is elég lett volna neki. Hisz a lány úgy vigyázott férjére mint egy újszülött gyerekre.
Otthon mindenki erősen örvendett, hogy Matteo élve megúszta viszont most már testőröket állítottak mellé és Gianna mellé.
Egy hét múlva fontos találkozóra kellett menniük. Egy klubba egy Amerikai gengszterrel. Valami Harry B - vel, bár biztos, hogy nem ez volt az igazi neve. Matteo a VIP helységben várt, addig Gianna táncolhatott egy kicsit a sztriptiz lányokkal, úgy, hogy legalább hat gorilla felügyelt rá. Matteo is szemmel tartotta feleségét. Hirtelen egy fekete kéz jelent meg előtte.
- Csáó, haver! Hol a mestered?
- Tessék?
- Segnore Castiliot keresem. Azt mondták, hogy itt találkozzunk. - erre Matteo és a testőrök nevetni kezdtek, de nagyon.
- Valami baj van?
- Nincs, nincs, nincs, csak az, hogy én vagyok Matteo Alvarez Del Castilio, az olasz maffia új feje. - mondta mire a fickó levette a napszemüvegét és így kilátszottak dülledt szemei.
- Elnézést, Segnor Castilio! Mondták, hogy fiatal, de nem gondoltam, hogy ennyire. - kezdett el szabadkozni a férfi, de Matteo leállította.
- Inkább ülj le és igyál valamit, javaslom a Martinit, isteni. - pattant le a fotelbe Matteo majd a férfi is leült elé. Rendeltek egy italt, közben Matteo lopva rápillantott feleségére, aki az új, szexi, fekete ruhájában forgott a rúdon.
- Jók a nők? Hallottam, hogy az olasz csajok tüzesek és bevállalósak. - vigyorgott perverzen a fickó. Matteo csak hörpintett egyet az italából majd újra feleségére pillantott, aki csábosan férjére mosolygott majd megrázta a fenekét.
- Tényleg jók itt a nők. Az a barna hajú különösen szexi kis csaj.
- Hogyan, kérlek?
- Abban a fekete ruciban. Jó a segge és vékony. Gondolom te is szívesen megpaskolnád azt a két feszes kenyércipót ott lent. - vigyorgott tovább mire Matteo elmosolyodott és letette az italát.
- Én minden nap paskolhatom, ugyanis ő ott az én szívem csücske. - felkapott egy mikrofont és abva beszélt tovább. - Ő a vörösrózsa az én kertemben! Ő az tüzes, gyönyörű feleségem! Az első, az egyetlen, ő a hírhedt Segnora Castilio! - ordította el a végét mire a nő körül mindenki ujjongani kezdett. Matteo letette a mikrofont és füttyentett egyet.
ESTÁS LEYENDO
Pisztollyal a rózsáért
Ciencia FicciónHulio Alvarez Del Castilio, az olasz maffia fejének másodszülötte nagy győzelemnek örvend, ugyanis ellentétben bátyjával, felesége fiú gyereket szül neki. Trónörököst adva ezzel apjuknak. A fiút azonban már születése napján megpróbálja valaki megöln...