Siedziałam na kanapie nudząc się okropnie. Ostatnio często zostawałam sama. Niby mój tatuś miał dużo pracy. Pewnie kogoś ma a ja jestem ta druga. W końcu kto by się zgodził na taki układ. Pobiegłam na górę i zaczęłam przymierzać ubrania które nie dawno od niego dostałam.
❤Tatuś❤
Ja:
Śliczny komplet dzięki.
❤Tatuś❤: Cieszę się.
Ja: Tęsknie.
❤Tatuś❤: Wiem ale nie mogę by dziś wcześniej. Pobaw się czymś albo pooglądaj telewizje. A teraz ja uciekam na spotkanie. Papa
Ja: pa.
Odłożyłam telefon na łóżku. I zastanawiałam się czym tu by się zająć zanim tata wróci. Poszłam do sypialni taty. Zaczęłam szukać po szafkach jakiś rzeczy które mogłyby wskazywać na to że mnie zdradza. Nie znalazłam nic. W mojej małej chorej główce narodził się plan. W sumie z jednej strony cieszyłam się ,że nic nie znalazłam ale jakaś część mnie nie do końca mu ufała.
***
-Kotku wróciłem. - usłyszałam trzask drzwi.-Aha. - powiedziałam.
Usiadł obok mnie i uśmiechnął się.
-To co mój kotek robił dzisiaj? - zapytał kładąc rękę na moim udzie.
-Nic. - powiedziałam krótko.
-Oj no dobrze. Późno już idziemy spać. - powiedział.
Poszłam na górę z Erykiem pierwszy raz tak go nazwałam. Położyłam się do łóżka. Eryk przyszedł i przykrył mnie kołdrą. Po czym wyszedł z pokoju. Odczekałam 2 godzinki. I poszłam do sypialni Eryka. Zaczęłam szukać komórki taty. Po chwili znalazłam telefon podłączony do ładowarki. Odblokowałam telefon. Zaczęłam przeglądać urządzenie. Nic szczególnego nie było. Miałam już odłożyć telefon na miejsce kiedy zawibrowała . Weszłam w wiadomości i przeczytałam jedną wiadomość tyle mi wystarczyło. Łzy zaczęły napływać mi do oczu. Odłożyłam telefon na miejsce i wybiegłam z sypialni. Szybko spakowałam swoje rzeczy. Znalazłam kartkę i długopis napisałam ostatnią wiadomość dla Eryka. I wyszłam z jego domu. To był koniec...
CZYTASZ
My Daddy +18
Romance"-Nie wolno tupać nóżką i krzyczeć na tatusia. - powiedział. -Tak i co teraz ze mną zrobisz? - spytałam. -Ale z ciebie niegrzeczna dziewczynką. - powiedział podnosząc mnie do góry. -Podoba mi się to. - powiedziałam przegryzając wargę. -Zaraz będ...