Rozdział 9

9.9K 127 3
                                    

Wróciłam do domu. Rodzinnego domu. Poszłam do swojego pokoju i zamknęłam się w nim. Byłam smutna. Ten drań mnie zdradzał. I to w aplikacji w której się poznaliśmy mało tego nie z jedną a z trzema dziewczynami. Kochałam go tak bardzo go kochałam...

***
Pierwszy raz od tak dawna dostałam powiadomienie z aplikacji. Otworzyłam ją moim oczom ukazały się 10 nowych wiadomości w tym jedna od Eryka...

*Daddy king*
Co jest słoneczko?  Czemu odeszłaś?  O co chodzi z tą kartką?

Ja: Nie pisz do mnie! Zapomnij nienawidzę cię!

Daddy king: To nie tak jak myślisz.

Zablokowano *Daddy king*

Przeglądałam pozostałe wiadomości. Większość od jakiś zboczeńców. Ehh. Jedna wiadomość przykuła moją uwagę. Była od 25-letniego mężczyzny. Napisał zwykłe hej, zapytał co u mnie. Ale ponad miesiąc temu. Odłożyłam telefon. I położyłam głowę na poduszkę. Byłam zmęczona tym wszystkim. Mój telefon zawibrował. Złapałam go szybko w rączki. I lekko uniosłam kąciki ust.

*Hot Daddy*
Myślałem, że już nie dożyję chwili w której wyświetlisz wiadomości.

Ja: Miałam wyłączone powiadomienia.

Hot Daddy:  w porządku. Może jakoś normalniej chociaż na tej aplikacji nie da się normalnie.

Ja: Hah no nie da. Ale może ty jesteś wyjątkiem jakiejś normalności.

Hot Daddy:  A więc może tak jestem Patryk. Mam 25 lat.

Ja: A więc jestem Blanka nie dawno skończyłam 18 lat.

Hot Daddy: Młodziutka. Nie chce żebyś myślała że jestem pojebany.

Ja: Nie myślę tak. Szukasz Baby girl prawda?

Hot Daddy: Szukam ale jakoś się z tym nie śpiesz. W sumie nie miałem jeszcze takiej swojej dziewczynki. A ty w sumie tatuś?

Ja: Miałam jednego ale to był błąd. Teraz tak jakoś wróciłam tutaj.

Hot Daddy: Muszę kończyć pa.

Ja:  Pa

--------------------------------------------------------------
A więc tak narazie rozdziały będą w formie SMS. Potem wróci stała wersja rozdziałów. Mam mały problem z tą aplikacją pomieszała mi rozdziały ponadto jak pisze na komputerze to w apce się nie zapisuje. Trudno🙁 Mam napisane na zaś parę rozdziałów trochę je poprawie i wrzucę wam. ❤💁

My Daddy +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz