Gözlerimi araladığımda uyumak için biraz daha sarıldım. Ama neye ? Elimin onun kaslı bedeninde gezindigini anladığımda gözlerimi açmam bir olmuştu.
Ah lanet olası ağır uykum ! Cidden bomba patlasa uyanmam. O derece yani.
Hızla yataktan doğrulurken Meriç'in ukala sırıtması gözüme çarptı. Ona sarılarak uyumustum. Hoşuna gitmişti tabi. Gıcık şey !
Bir de pis pis gülüyordu. Yanaklarım utançtan bordo rengine dönerken onun gülen suratına yumruk atmak istedim. Şöyle dişleri felan dökülse ne güzel olurdu. Bu hayal kafamda canlanırken kahkaha atmak istedim. Ama şu an sinirli olmam gerekiyordu.
"Ne gülüyorsun ? " dedim en sinirli sesimle.
" Sen ne sapık bir şeymişsin ! Resmen kucağımda uyudun. Hem de tüm gece. Tabi beni taciz etmelerini , hele hele bacaklarını belime dolamanı saymıyorum bile."
Pislik ! Ne güzel eğleniyordu benimle !
" Benimle uyumak isteyen sendin! İkimizde istemediğimize göre bir daha birlikte uyumamıza gerek yok. "
İşte bu ! Tam onikiden vurdum.
" Yoo. Ben halimden gayet memnunum. "
Umursamaz ve intihar sebebi ukala tavrı gerçekten sinir bozucuydu. Belki bende böyle olmayı deneyebilirdim.
" Her neyse ! Ben okula gideceğim . Gidip hazırlanmam gerek." diyerek kapıya yöneldim.
Hiçbir şey söylememişti. Garip.
Odadan çıkıp kendi odama girerken aklıma bugün sınav olduğu geldi.
Ne sınavı ? Tabi ki geometri.
Geometriden bildiğim tek şey üçgenin iç acılarının toplamının 360 derece olduğuydu. Öyleydi değil mi ?
Off ne yapacağım ?
Alel acele üstümü giydikten sonra yine aceleyle kitaplarımı çantama yerleştirdim. Saçlarımı şu bilindik ev topuzlarından yaptıktan sonra koşarak Meriç'in odasına girdim.
Çabucak okula gidip ders çalışmalı ve ya kopya felan yazmalıydım. İkinci seçenek daha olağan duruyordu.
" Çabuk ol ! Okula geç kalmak istemiyorum." dedim nefes nefese.
Meriç ise giyinmiş ve sigara içiyordu. Eğer acelem olmasa onu saatlerce seyredebilirdim.
Dudaklarının arasındaki sigarayı alıp yere attı. Ardından ayaklarıyla üstünde uzun bir ezme işlemi gerçekleştirdı. Gözlerini bana odaklarken kafasını yan yatırmıştı.
" Bu okul aşkı neden ? Yoksa Berk'imi özledin !?"
Harika ! Saçmalama törenimiz başlamış bulunmaktadır ! Hepiniz hoşgeldiniz değerli konuklar !!
" Saçmalama ! Hadi ya off ! Okula geciktik." diye sızlanmaya başladığımda beni incelemesi bitmişti.
" Git üstünü değiştir ! "
"Neden ?"
" Çünkü ben öyle istiyorum!"
Yine Meriç Taşer ! Ve yine aptal istekleri !
" Nedenini söylemezsen değiştirmem."
dedim. Sanırım etek giydiğim içindi.
Bu aptal eteği aceleyle üstüme geçirmiştim. Pek etek giymesemde bugün değişiklik iyi olur diye düşünmüştüm.
" Çünkü kısa , şimdi git değiştir!"
Kısa derken resmen gözleriyle eteğimi delmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Teen FictionEvinde yaşıyor, Aynı okula gidiyor, Ve ona aşık oluyordum. Asla beni sevmeyeceğini bile bile.