Yazar Notu

22.3K 776 71
                                    

Okursanız sevinirim.

Arkadaşlar hikayenin ilk on bölümünü yayınladım. Ama maalesef begeniler ve yorumlar çok düşük.

Yazmayı seviyorum.Ama son zamanlarda sürekli yazmak için kendimi zorluyorum. Önceden kendi istegimle yazardım.

Daha kaç bölüm yazdın ki diyeceksiniz biliyorum. Ama mesela ben ilk beş - altı bölümü büyük bir hevesle yazmıştım. Şu son bölümler ise biraz zoraki oldu.

Hele yazdığım en son bölümü hiç begenmedim. Ama bir iki sürekli okuyucum için paylaştım.

Hikayemi beğenmediyseniz lütfen bana bunu söyleyin. Ya da hatalarımı , eksilerimi söyleyin.

Sadece okuduktan sonra yorum yapmanızı istiyorum. Sizin de fikirlerinizi alıp hikayenin gidişatını ona göre ayarlamak istiyorum.

Bunu her yazar ister. Lütfen bölümlere yorum yapın. Çünkü böyle devam ederse erken final yapmayı planlıyorum.

Diğer yazarlara bakıyorum. Sadece iki bölüm yazmış olanlar var. Ama onlar yüz -iki yüz tane beğeni almış. Bir o kadar da yorum almış.Bense on bölüm paylaştım ama ortada hiçbirşey yok gibi.

Ben kıskanç bir insan olarak buna dayanamıyorum. Yazın ortasında , sıcakta emek harcıyorum. Ailemle sorunlarım var. Ve gerçekten sıkılmaya başladım.

Tamam belki beğenmemiş olabilirsiniz o zaman bana yorum yapın. Cidden sizden beklediğim tek şey bu.

Anlatmak istediklerimi anlatabildiğimi umuyorum.

Okudugunuz ve zamanınızı ayırdığınız için teşekkürler.

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin