Ujaylılar Pipişini Yiycek!

9.8K 394 255
                                    

"Congin daaa façla o jocukla oynamana için veyemem. Tana töylemistim jaten onun ne olduunu. Aptal mıtın?" Sehun söylenerek esmer çocuğu çekiştiriyor, oyun alanından uzaklaştırmaya çalışıyordu. "O dana göj bi ujaylı. Tenin pipişini yemek ittiyo. Hani tenin pipişin kıymetliydi? Büyüdüğümüjde mücevfee kututunda veğcektin bana. O ujaylı yokta kapanın itini mi yidi? Götlelime bak Congin yimedi di mi tenin kapanı?"

Elleriyle kıstırdığı esmer çocuğu dikkatle inceledi Sehun. Sonuçta biricik Jongin'i Soo denen o çirkin ujaylı tarafından kontrol altına alınmış olabilir ve hatta Sehun ince ve şekilli işaret parmağını uzatıp Jongin'in pantolonunu ve iç çamaşırını öne doğru çekip içine baktı. "Neyçeki hayla yeyinde ya onu yişeydi, ben nabçaktım o çaman."

Jongin sarışın ufaklığın parmaklarını kısa pantolonundan çekip öfledi. "Yetey aytık Sehun. Bütün gün tepemde dolaşıp kimseyle oynamama izin veymiyosun. Onlayda benim aykadaşım ve ben Soo ile oynamak istiyoyum, o uzaylı falan değil."

Sehun itilen eli ve kendisine karşı o çirkin çocuğu savunan Jongin'e bakmayı reddedip başını eğdi. Ağlamak üzere olduğu her zaman yaptığı gibi dudaklarını büzüp parmaklarıyla oynamaya başladı. O pis erimiş çikolatalı gofret kılıklı Jongin kalbini kırmıştı Sehun'un yine. Gözleri artık yaşları sızdırmaya başladığında kafasını kaldırıp özür dileyen Jongin'i aradı ama o arkada kahkahalarla gülen Soo ile oynuyordu.

"O ujaylı pipişini yidiinde yanıma gelicekşin Congin o caman... o caman..." Sehun daha fazla dayanamayıp hıçkırarak ağlamaya başladı. Az sonra yanına gelen öğretmeni onu diğer çocukların yanına götürdü. "Baekhyun baksana Sehun yalnız kaldığı için üzülüp ağlamış. Onunla oynamaya ne dersin?"

Sarışın tombul çocuk kıkırdayarak Sehun'un yanına gelip omzuna kolunu atmaya çalıştı ancak boyu yetişmeyince söylenerek onu aşağıya çekti. "Mak mana Şehunie şen menden tufakşın yani akıllı mi şoşuk ol ve şöş dinle." Sehun ukala bir şekilde konuşan Baekhyun'a bakıp kıkırdadı. "Ten mi büyüktün? Konutamıyootun bile. Şoşuk ne bi keye? Ona Jocuk deniy bi keye." Sehun kıkırdayarak dil eğitimi vermeyi sürdürürken Baekhyun'a tombul çocuk yanaklarını şişirip ellerini beline yerleştirdi. "Mi keye men düskün konuşuyom ama yanahlayım komacan olduuu işin öyle şıkıyo tamam mı? Aptay şey!"

Baekhyun ayaklarını yere vura vura dolabına gitti. Küçük elleriyle uğraşarak açtığı dolabından beslenme çantasını çıkarıp söylenerek ağzına bir şeyler tıkıştırmaya başladı. Bu arada Sehun yeniden hedefine odaklanmış saklandığı saksı arkasından Jongin'i izliyordu.

"O ujaylı pipişini yemiştir umayım" dedikten sonra Jongin'e dil çıkarıp uzaklaşan Soo'ya baktı Sehun. "Ujaylı olduuu itin gütelden anlamıyo talak!" mutlu bir şekilde kıkırdarken Jongin'in bu defa başka bir çocuğa yaklaştığını gördü. Saklandığı yerden koşarak çıkıp Jongin'in yanında aldı soluğu. "Ucuz kurtuldun ujaylıdan. Nereye gidiyotun?" Jongin sarışın çocuğu umursamadan gidip Minseok ile oynamaya başladı. Az sonra Sehun yamacında bitip kolundan sürüklemeye başlamıştı Jongin'i. 

"Neden böyle olmak zoyundatın Congin? Töyledim tana daha önce o şoşuk Kutey Koyeli. Teni bii kötede kıttırıp pipişini ketecek ve şoora palıhlara atacakmış. Onunla da oynamamalıtın." Jongin sarışına küçümser gibi bakıp sırıttı.

"Salak mısın Sehun göymüyoy musun o ne kaday güzel? Kuzey Koyeliley çok çiykin oluylay ve gözleyi çekik oluy bizim gibi gözleyi kocaman olmaz. Onunla oynamayayım diye böyle söylediğini biliyoyum." Jongin gülümseyerek gidip Minseok'un yanına oturdu. Minseok kemirdiği elmayı Jongin'den saklayıp başını çevirdi.  Gözleri Sehun'la buluşunca Jongin'e bakıp garip gülümsemesini sergiledi. "Eeer yanımdan gitmek yapmazsan sen pipişine de bay bay." Jongin gözlerini ikili arasında bir sağa bir sola çevirerek Minseok'un garip davranışının nedenini anladı.

 Ayağa kalkıp Sehun'un yanına gitti. Elleriyle omzuna vurup bağırmaya başladı. "Yaaa, Sehun! Aytık kocaman adam oldun neden çocuk gibi davyanıyoysun? Kendine gelmezsen seninle konuşmıycam aytık!" 

Jongin dudaklarını büzüp Sehun'a omuz attıktan sonra uzaklaştı yanından. Sehun ise pis pis sırıtıp arkasından bağırdı. 

"Conginiie, Ten benimtin tadece benim"

Sadece Benimsin!  ( √ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin