Manada ayıyıyy mışın enikleyden?

1.7K 141 65
                                    

"Makşana mana mi şikolata şelaleşi." Baekhyun tombul parmaklarıyla mıncıklamaya ara vermediği Jongin'e seslendi. 

"Şimdi şis mu Şehunla ileyde eflenip mişşüyü mişşüyü şekai yavyuşu yapçakşınış yaaaa, o şaman devcik şoşumla manada ayıyıyy mışın enikleyden ?"

Jongin kocaman açılmış gözleriyle baktı tombul çocuğa. 

"Niye veyiyoymuşum ki bebişleyimizden akıllım. Hem Sehunie yavyulayın eksildiiyini anlaysa beni yey." 

Baekhyun paytak adımlarla koşturarak Sehun'a yaklaştı. 

"Şehunieee! Makşana şen ileyde mişşüyü mişşüyü yavyulaadıyında devcik şoşumla mana veymiycek miydin yavyulaydan?" Parmağıyla elindeki oyuncağa dalmış Jongin'i gösterdi. "O kamayık şikolata şelaleşi mana enikleyinisden veymiycekmiş öyle didi. Şen ona gününü göşteyiyşin di mi Şehunieee? Men şişin mini mini sekai enikleyinisden iştiyoyum ki!" 

"Ni didin ni didin?" Sehun omuzlarından tuttuğu kısa çocuğu sallarken gözleriyle hala oyuncağıyla konuşan Jongin'i izliyordu. Kesiyordu, dikizliyordu, üzerine ışınla adını kazıyordu da denilebilir. 

 "Şimdi ni disem bilemedim ki Baekiee! benim biyicik küşük tatlı şikolatalı pamıklı şikeyim yavyulayımızı veyemem diyoyta veyemeyis ama ten ve o dev benimçin çok çalıştı o yüsden ayadan biy tane kaçıyıyıyım. Takın ayzından kaçıyma ama bu sıyyı tamam mı?"

Baekhyun gülümseyerek kafasıyla Sehun'u onaylarken tombul yanakları kızarmış sallanıyordu. "Baksana bir babalık." diye araya girdi Chanyeol. "Biz ilerde eniklerinizi iade etmek istersek nolacak bakalım. Günün birinde bizim eniklerimizi görünce mini mini Baek seninkileri beğenmeyip kapı dışarı edecektir babalık." Sehun yanaklarını şişirip elini beline yerleştirdi. "Ne diyoy bu dev Baekhyun? İleyde kapı dışayı atmak işin mi ayıyıyoytun beni bebişleyimden. Beni beni Sehunu?"

Baekyun ellerini havaya kaldırıp durmaksızın hayır anlamında salladı elllerini.        "Oluy mu hiş akıllım. Yey yüzünün en mi güzel en mi şiyin bebişleyi atılıy mı akıllım. Menden kaşmak için uyguluyoy bu taktiiyi mence. Şenyol şen vay ya şen mittin oluuuuum mütün bebişleyimisi şana doyuytcam işte. "

Chanyeol üzerine pis sırıtışla yürüyen Baekhyun'dan koşarak kaçmaya başladı. "Moşuna kaşma Şenyol şeni miniminiminimini Maekley doyuyana kaday mıyakmıycam şonya yanlayına miniminiminiminiminimini Şenyolley doyuytcam şonya da minminminminminmini şiyin kışlay doyuytcam yıh yıh yıh yıh"

"Hayıy olmas Baekhyun ben daha evlenmeye hazır değilim babalık. Hem de annem bana kızar. Olmaaaaaz!"

"Sehunieeee, Sehunieee!" Jongin elindeki oyuncak ayıyı Sehun'a uzattı. "As önce şu boynuslu Lay didiki bana bu bana benziyoymuş. Yani bu bensem bu oyuncak sana daha çok uyay. Hem koykulu yüyalay göymessin seni koyuy bu Congin ayısı. Onu da ben kaday seveysin dimi Sehun." 

Sehun başını olumlu anlamda deli gibi sallayıp kolları rasına aldı tüylü ayıcığı. Göğsüne bastırıp sırıtarak kokusunu için çekti. "Conginim kokan Congin ayıtı. Mit gibi valla. Congiiin." Kafasını ayıcıktan kaldırıp karşısındaki kızarmış bedene baktı. 

"Şimdi ten bu Congin ayıtını bana veydiyine göye atlında bana kendini veymiş oluyotun di mi?  Yani diyotun ki Tehun ben teninim benden başkatını tevme tadece beni tev." Kollarını havaya kaldırıp yerinde zıpladı. "Şimdi sen bana 'Bende teni teviyoyum güselley güseli Tehunum, evlenelim ve bittüyü çocuyumus oltun mu didin? Ay ben öliim mi tana? "

Jongin şaşkınlıkla karşısındaki sarışına bakıp kıkırdadı. Beklediğinin bir tık üstünde bir tepki alsa da Sehun'dan beklediği tepki buna benzer bişeydi zaten. Kafasıyla onaylayıp kollarına açtı. "Kimseleye yavyulayımızı veymeden büyüyelim Sehunieee!"

Sehun şokla uzaklaştığı Jongin!e baktı kocaman gözlerle yine. "Şimdi de benden biy tüyü bebiş yapmak ittediyini töyledin. Aman tanyııııım!" Sehun etrafta deli gibi koşarken Jongin sırıtarak kafasını salladı. Sehun yine ne anlamıştı acaba?

"Amaaaaaan Tanyııııım! Conginimn işine Kuzey koyeli uzaylılay giyip aklını kaçıymışlay Conginim amanın!" 4. turun sonunda durup derin bir nefes aldı. "Conginim... Aman Tanyıııııım! " Yeniden bir koşu turuna başladığında bu defa kıkırtılar ve kahkahalarda duyuluyordu. 

"Conginim kaya tevdaya tutulmuş! Conginim beni teviiyoooooooy. Congin bebişleyimin annetiii olmak ittiyooooooy."

Sadece Benimsin!  ( √ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin