Adsız Bölüm

1.4K 170 123
                                    

Jongin bedenini saran kollarla ne olduğunu anlayamadan yere düştü üstündeki ağırlıkla. Sehun ise sonunda çikolata şelalesine kavuşmanın huzurunu yaşıyordu. "Conginiiie ne zamandıy teni ayıyoydum biliyoy mutun akıllım. Neyeleye taklandın bakiiim bunca zamandıy." Congin yanaklarını mıncıklayıp neşe saçan çocuğu üzerinden kaldırıp ayaklandı.

"Bu ne Sehunie? Benim gibi asil biy denizcinin yanına bu kılıkla mı geliyoysun?" Sehun baştan aşağıya süzdü Jongin'i. Başındaki şapkası, omuzlarından dökülen saçları ve üzerindeki garip kıyafet.

"Hııı demek ten denis adamı oldun Congin. Keşke babişimi dinlemeyip denis kıtı oltaydım o saman yuh eşi olduuumusu heykese götteymiş oluyduk ama şimdide ten denisleyde dolaştıkça peşinden gelen ve teni taayıp taaymalıycak bi appatop oldum ki ben. İtteten de kaçamastın ki akıllım. Bak" Sehun etrafında bol miktarda sallanan kolları tek tek havaya kaldırıp saymaya başladı.

"Biy numayalı Congin tutacaaaaı..." Öpüp diğerini havaya kaldırdı.

"İkiii numayalı Congin tutacaaaaı..." Göz kırpıp diğerini havaya kaldırdı.

"Üüş numayalı Congin tutacaaaaı..." Okşayıp diğerini havaya kaldırdı.

"Döyyt numayalı Congin tutacaaaaı..." Öpüp diğerini havaya kaldırdı.

"Biiiş numayalı Congin tutacaaaaı..." Yanağına bastırıp okşayarak diğerini havaya kaldırdı.

"Yaltı numayalı Congin tutacaaaaı..." Öpüp diğerini havaya kaldırdı.

"Yidii numayalı Congin tutacaaaaı..." Göz kırpıp diğerini havaya kaldırdı.

"Şekiş numayalı Congin tutacaaaaı..." Okşayıp etrafına bakındı.

"Aaaa! Hepşi bu kadaymış. Kaşmanı engelleyley umayım Conginie! Aytık benimsin değil mi Sadece Benim!"

Suho arkasından minik adımlar atarak yaklaştı Xiumin'in yanına. Tam ele geçirecekken minik hayvancığı sıçrayarak az önceki ahtapot çocuğu ve yanındaki fazla yanmış çocuğun yanından uzaklaştı. Sıçrayışları başka bir çocuğun yanında son bulduğunda keyifle gülümsedi. Ellerini birbirine sürtüp sırıttı. "Sononda bonom olacakson mına mınacık şeycik."

Luhan etrafında keyifle sıçrayıp kıyafeti gösteren ufak çocuğu izliyordu. "Bugün oldukça keyiflisin bakıyoyumda güsel şey. Eneryi patlasıması mı ki bu, ne bu?" Xiumin kıkırdayıp cevap verdi. "Bugün ben şiyin biy hemstıyımsı fayemsi kokoycamsı oldum. Evimde de vay adısı Luge.  Bende onu takyit ediyoyum ki laylay layloylay"

Luhan anlamamış şekilde başını yan yatırıp baktı ufaklığa. "Cidden şok gayipsin ama sevimli olduuun işin bunu göymesden gelebiliyim galiba." Xiumin gülümseyip kafasını salladı. "Kapasında boynuslayı olan biyine göye sende fayklı deilsin güsel suyat. Haydi, gel fupfol oynayak senle." Xiumin tam arkasını dönüp oyuncakların olduğu yere giderken üzerine atlayan çocukla yere yığıldı.

"Aytık bonomsın mına mınacık ayvancık! Sini mıncık mıncık mıncık yapacom sonra yataaamda sonlo oynıycom. İyi bor homstor olurson sono tasmo bilo alırom ki."

Xiumin üzerinde debelenip konuşan çocuğun altından kurtarabildiği elini Luhan'a uzattı. "Büyülü müyülü geyik Lu kuytaysana beni akıllım. Bu yeni şocuk beni sucuk yapcakmış baksana. Yaydım et bana Lulu! Kuytay beni."

Luhan tombul yanakları kızaran hamster çocuğun elini çekiştirip kurtarmaya çalıştı ancak garip kıyafetli üzerindeyken neredeyse imkânsızdı. Sonunda dayanamayıp elini çocuğun sırtına yapıştırıp iteledi. "Şekil benim tombulumun üzerinden. O bana ait, Sadece Benim!"




🐁🐁🐁
Neydeşiniz makim şis? Neyde menim dolulu dolulu yoyum yapan şiyin ve tadına makmama isin veyen aaaameyleyim amlalayım? Neyde hani neyde yoyumlay? İki yüs meş min üş yoyumdan neyeleye geldik :'( Hikayemisi anlatan aplanın yasaşı kaşıyoymuş möyle veymiyoy mölümleyi şonya piş şey.

Şevgi göşteyşenise akıllım mise. Men şisi şeveydim ama menim aytık uuyaşmam geyeken miy devcik şoşum vay ;)

Sadece Benimsin!  ( √ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin