Bölüm 9

1.3K 67 1
                                    

Odadan çıktım ve direct asansöre doğru ilerledim. Dışarı kendimi attığım da ise o sırada benim telefonum çaldı ekranına baktım ve arayan Tuna oldu. Hemen telefonumu kulağıma dayadım ve ağzımdan hemen bi alo çıktı. Tuna da "alo Kumsal nerdesin, benim öğle yemeği saatim de, eğer sen de şirketten çıkabiliryorsan beraber belki yemek yeriz diye aramıştım da" diyince ben de "ben zaten şimdi dışarıdayım ben de yemek yemek için çıktım şirketten" dedim.

"Aaa öyle miii, tamam sen nerede sin" diye sorunca Tuna, ben de "ben şimdi bizim şirketin yakınında bir cafe bar yaaa ordayım" diyince, Tuna da "tamam ben de geliyorum o zaman" dedi ve ben de Tuna'yı onayladım. Sonra ben cafeye girdiğimde karşımda direct Deniz ve yanında da bir kız gördüm. Tabii Deniz de beni gördü. Ben hiç oralı olmayıp oraya bir yere oturdum. Yaaa galiba Ezgi'nin dediği gibi ben tesadüflerin eseriyim yaaa. Artık nasıl sürekli onunla karşılaşıyorsak. Ben oturdum ama Deniz hâlâ ordan bana bakıyordu. Yanında ki kız da Deniz'in baktığı yere doğru bakınca hemen gözleri beni buldu. Ben de o kıza doğru bakarken o kız da bana öldürücü bakışlarıyla bakıyordu. Sanırım o kız Deniz'in sevgilisiydi, amaaann banane yaaa. Ama hayır yani madem sevgilisi var, o zaman dün akşam neden bana o kadar yaklaşmaya çalıştı kiii, anlamıyorum. Evet erkek değiller mi hepsi de aynılar işte. Allah o kıza kolaylık versin o zaman, ne diyim. Daha doğrusu onunla birlikte olan bütün kızlara. Deniz anladım ki tek gecelik ilişki yaşayanlardan. Beni de ağına düşürmeyi planlıyor demek kii, ama ben diğer kızlar gibi hiç bir erkeğin ağına düşmem. Beni de diğer kızlar gibi yatağına alamaz, alamayacakta zaten. Buna bir kere ben izin vermem.

Deniz masadan kalkıp tam benim yanıma doğru ilerleyecekken, o sırada yanıma hemen Tuna gelecek. Deniz de olduğu yer de kalakalacak. Ve iki elini de yumruk yapıp sıkacak, ben en azından bu kadarını görecem. Biz de menüden bir şeyler sipariş verecez.

Bir kaç dakika sonra siparişlerimiz gelecek ve biz de garsona teşekkür edip yemeklerimizi yemeye başlayacaz. Ama sürekli Deniz bize bakıp durucak. Hâlâ daha bakacak bize. Tuna farketmese bile Tuna'ya öldürücü bakışlarını gönderecek. Ben tabii ki bunu da görecem. Deniz o kadar sık bir şekilde bize bakacak, ve artık yanında ki kız da bundan rahatsız olacak, masadan kalkıp gidecek. Ama Deniz bize bakmaktan bunun farkına bile varamayacak. Bize öyle, o kadar dikkatli bir şekilde bakacak kii, yanında bir kızın olduğunu bile ve o kızın da çekip gittiğini bile görmeyecek.

Biz yemeklerimizi yedikten sonra, biraz daha oturacaz orda, hatta gülerek mutlu mutlu konuşacaz, Tuna'yla ben. Ama Deniz hâlâ sinirli sinirli bize bakıp duracak. Hayır yani şimdi bu neden bize bakıyor anlamadım. Kıskandı mı ne, diyecem ama tek gecelik ilişki yaşayan biri için bu imkansız bir şey. E o zaman neden bize bakıyor ve Tuna'ya da çok sinirli bir şekilde bakıyor ama neden.

Deniz'in ağzından

Ben tek başıma cafeye girdiğimde, yatağıma aldığım kızlardan biriyle karşılaştım ve tutturdu ille de birlikte yiyelim diye, eğer daha fazla ısrar etmeye devam etseydi, cafe de beni tanıyanlara rezil olabilirdim onun için de kabul etmek zorunda kaldım. Beraber o kızla yani adı sanıyorum kii Alev'di. O kadar kızın arasında kızların isimlerini karıştırıyorum da. Alev'le beraber herhangi bir masaya oturduk. Siparişlerimizi söyledikten sonra, cafeye Kumsal'da girdi yalnızdı. Onu gördüğüme çok sevinmiştim fakat o biraz bana baktıktan sonra umursamaz bir tavırla önüne döndü ve bir masaya oturdu. Sanırım Alev'i yanımda gördü ve yanlış anladı, sevgilim falan sanması çok büyük bir ihtimal. Ben tam masadan kalkıp Kumsal'ın yanına ilerlerken birden yani benden önce başka biri gitti Kumsal'ın yanına. Bu kim?? neden Kumsal'ın yanına gitti hiç bilmiyorum. Ama ben bir an önce onun yanından ayrılıp gitmesini beklerken, o çocuk hemen Kumsal'ın yanına oturdu ve birlikte menüden garsona sipariş verdiler. Ben ise o an orda kalakalmıştım. Ne yapacağımı bilemedim. O an başımdan aşağı kaynar sular döküldü ve ben o herife öldürücü bakışlarımla bakmakla yetindim. Ama çok sinirlenmiştim. Neden bu kadar sinirlendim ben de bilmiyorum. Hatta neden sinirlendim ben böyle neden. İçimden ona karşı koyamadığım bir şeyler var, ama dedim yaaa henüz adını ben de bilmiyorum. Ben o kadar sinirlenmişim kiii, Alev'in yanımda olduğunu unutmuşum, yanımdan gittiğini de farkedememişim. Çünkü ben sürekli onlara, o ikisine bakmakla meşguldüm.

İntikamın Güzel Yüzü ♥️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin