Bölüm 2; Başlangıç

26 0 0
                                    

Odaya önce erkekleri sokmuşlardı. Kızlarda kapıdan içeriye girmeden önce birbirlerine bakıp pis pis sırıtmışlardı. Rose oda servisine iki köpüklü kahve siparişi vermişti. Daha sonra kahveler gelene kadar saçlarını yıkayacağını söylemişti. Percy kendine engel olamıyordu. Sürekli sırıtıyor ve aklına Rose'un ince dudaklarına masum bir öpücük kondurduğunu hayal ediyordu. Bir kaç dakika sonra kapının kitlenme sesi ardından da su sesi duymaya başladı. Tekrar gülümsedi. Odanın içinde dolanmaya başladı. Kendini Rose'un yatağına attı. Kürek kemiğine bir şey batmıştı. Doğruldu ve yorganları kolayca düzeltebileceği şekilde kaldırdı. Pikenin altında deri kaplamalı oldukça eski gözüken bir defter vardı. Pikenin altından defteri çıkarttı. Ancak açmasına fırsatı olmadı kapı tıklanmıştı ve kapının arkasından kibar ve aksağanlı bir ses 'Oda servisi.' diyordu. Kahveleri alıp iki pufun arasına koyulmuş masanın üzerine özenle yerleştirdi. Sonra tekrar yatağa çıktı. Defteri hızla kavradı ve açtı. İçinden pek çok kağıt taşıyordu. Bir iki sayfasını atladı ve süslü bir şekilde yazılan başlık bir anda kanını dondurdu. VAMPIRIZM. O saf hareketlerinin altında bilmesi gerekenden çok daha fazlasını bildiği kesindi Rose'un. Kaşları çatıldı. Sayfalarca saklanan bilgiler, devlet sırları.. Her sayfada vampir olmak istediğini belirtmişti Rose. 'Ona istediğini verebilirim.' dedi içinden Percy. Deftere kendini öyle kaptırmıştı ki onu şaşkınlık ve hayal kırıklığı ile izleyen Rose'un farkında bile değildi. Utanmıştı. Defteri etrafında olan herkesten tam 5 sene saklamayı başarmıştı ancak şimdi ilk aşkı kendi otel odasında onun defterini kurcalıyordu. İsteksizce dudakları arasından kelimeler boşaldı. "Percy?" Percy kendini kotu hissediyordu. Yatağı üstün körü düzeltmeye çalışıyordu. Ayağa kalkmaya çalışırken defalarca tökezlemişti. Ve defalarca "Rose." diyordu. Ancak Rose onun gözlerine bile bakmıyordu. Percy ellerini Rose'un elmacık kemiklerinin üzerine koydu. Saçlarından akan su Percy'nin koluna doğru devam ediyordu. Percy'nin ağzından çıkan üç kelime Rose'un vücudundaki tüm kemiklerin sızlamasına neden olmuştu. "Sana yardım edebilirim." Rose, Percy'nin hala yüzünde tuttuğu ellerine tuttu ve hızla geri çekti. Aklından Percy'nin vampir olabileceği düşüncesi o kısa sürede defalarca geçmedi değildi ancak kendini bu fikirden hemen uzaklaştırdı. "Nasıl?" dedi. Alacağı cevaptan emindi ancak bunu Percy'den duymak istiyordu. Percy dudaklarını içe büzdü ve Rose'a pufa oturmasını işaret etti. Ayaklarını sürükleyerek pufa geçti eliyle alnını tutuyordu. Kahvesini eline aldı ancak çok soğuduğu için kahvenin üzerinde kalın bir tabaka oluşmuştu. Kahveyi geri bıraktı ve Percy'nin konuşması için bekledi. Derin bir nefes verdikten sonra Percy her şeyi anlatmaya başladı.

"Bizde senin gibiydik. Yani ben, Leo,Shawn ve Marcus. 2 yıl önce bir hastanede çalışmaya başladık ilk başlarda sadece izliyorduk. Bu korkunçtu." Rose doğruldu. Kaşları çatılmıştı. "İnsanlara yaptıkları mı korkunçtu yoksa bunu izlemek mi?"

Percy sadece baktı. Ne cevap verirse versin zarara gireceği bir soruydu. Bu yüzden bunu duymamış gibi anlatmaya devam etti.

"Dinle, Rose. Senden hoşlanıyorum tamam mı? Bunu unutma. İlk olarak bi' kadının kaslarında mutasyon gerçekleştirdik. Yani şu anda normal bir insandan 7 kat daha hızlı. Daha sonra bir adama vamprizim virüsü enjekte ettik." Konuşma durmuştu. Rose ellerini dizine koymuştu istemeye istemeye ayağa kalktı ve, "Üzgünüm Percy ama bence gece burada bitmeli." Percy yerinden aniden kalktı. Rose eliyle kapıyı gösteriyordu. Percy önden kapıya doğru yürüyordu Rose da hemen arkasındaydı. Rose elini uzatarak kapıyı açtı. Percy başını kapıya yaslamıştı. Bir adım daha atmaya hiç niyeti yoktu.

"Percy.. Lütfen.."

Percy gözlerini Rose'un dudaklarından ayırmıyordu.

"Üzgünüm Rose ama gece ben bunu yapmadan bitmeyecek."

Percy Rose'un dudaklarına doğru ani bir hareket yaptı ve onun ince dudaklarına yapışıverdi. Rose kendini geri çekmedi. O kısa ve mükemmel anın tadını çıkarttı. Ardından alnını Percy'nin dudaklarına dayadı. Alnında hissettiği masum ve minik öpücükten sonra Percy'nin dudakları Rose'un kulağına doğru yaklaştı. "Gece şimdi bitebilir." dedi Percy fısıldayarak. Ardından arkasına bakmadan otelden çıktı. Rose ise kapıyı kapatıp kendini yere bıraktı.

SAFKAN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin