5.

626 22 3
                                    

Začala jsem se pomalu probouzet. Vůbec nerozumím tomu co se stalo.
Chytl mě, hluboce se mi koukal do očí a pak už noc nevím. Začalo mě probouzet jemné drncání, klepot kopyt o tvrdou půdu, a funění koně. O někoho jsem se opírala, ale o koho? Snad ne o toho krále co mě chtěl zneužít a zbavit mě tak panenské čistoty a nevynosti. Nebo ten druhý muž jehož jsem potkala na plese. Pomalu jsem otevřela oči a rozhlédla se kolem sebe. Byli jsme v lese, opravdu jsme jeli na koni. Začala jsem se kroutit a chtěla z toho koně pryč.

"Ne. Nehýbej se. Vyčerpáš se a bude ti ještě hůř.,,  znovu jsem slyšela ten hlas a byl mi povědomí a nepříjemný.

"Kdo jste. A co jste mi to udělal proč se nemůžu hýbat.,, rozčilovala jsem se a snažila se od něj odtáhnout. Čím víc jsem se odtáhla tím více si mě on přitahoval k sobě. Navíc moje fyzická síla byla na nule.

"Copak si mě nepamatuješ Sofie?,, tak tohle je vrchol. Já ho neznám, on mě nezná a dovoluje si mi tikat? To je vrchol drzosti toto.

"Ovšem že si vás pamatuji. Jen si nevzpomínám, že bych vám dovolila mi tykat pane!,, křikla jsem naštvaně.

"A proč bych nemohl tykat své budoucí ženě?,, myslím, že se mi zatočila hlava. Co prosím? Jak tohle můžu říct?

"Dovoluji si vám říct, že já vaše žena nejsem a nikdy nebudu. Navíc já mám snoubence.,,  snad mě nechá být. Proč bych se proboha měla stát jeho ženou?

"Ještě mi řekni že ho srdečně a budeš ta nejprolhanější Princezna na světe. Ani nevíš jak tvůj nastávající vypadá,, jak tohle může řikat co si to dovoluje?!

"Co si to dovoluje víte kdo jsem?!,, křikla jsem na něj.

"Ano. Princezna na útěku. Princezna která utekla před svým snoubencem. A víš kdo jsem já?,, to kdybych věděla tak se ho asi neptám ne? Blbec. Jen jsem zakroutila hlavou, že ne.
"Král Ricardo I. Nestihl jsem se vám představit Princezno Sofie jelikož jste utekla dříve než jsem tak mohl učinit. Když jsi utekla chvíli na to moji drazí rodiče zemřeli. Nechť je jim země lehká. Po jejich smrti jsem se stal Králem panství kterému jsme měli vládnout spolu a také budem po naší svatbě. Když jsem převzal vládu neměl jsem čas na to abych tě našel, ale naštěstí posel který jel k mému bratrovi mi řekl, že má na hradě služebnou která mu nechce podlehnout a také, že nevypadá na chudé děvče. Řekl jsem si, že to přijedu shlédnout. A přijel jsem tak akorát v čas.,, Takže to byl on? Ten muž na plese to byl můj snoubenec. Víte na tom plese se mi zdál celkem milí a pohledný, ale teď mi tak nepřipadá.

"Chci se vdát z lásky a ne kvůli matce nebo aby se království rozšířilo. Chci lásku a je mi jedno jestli bude chudý, bohatý nebo král hlavně aby mě miloval a cítil takovou jaká jsem a já jeho. Někdy mi přijde jakobych byla Princeznou proti své vůli. Nelíbí se mi, že nic nesmím. Nemůžu si nic udělat sama všechno dělají služebné a, když u něčeho vidí mě hned mě odvedou. Proto jsem taky utekla. Plánovala jsem to už déle, ale nechtěla jsem kvůli matce. Jenže potom co mi řekla, že se budu vdávat, nešlo to jinak. Já si vás nikdy nevezmu. Jste zlí a využíváte ženy,, řekla jsem mu pravdu a je mi jedno že jsem ho urazila. Nechci ho a ani nikdy chtít nebudu. Chtěla jsem pryč a tak jsem sebou znovu škubla a spadla z koně. Jenže já nemohla použít nohy. Nemohla jsem sebou pohnout.

"Jsi v pořádku?,, seskočil z koně a byl u mě.

"Co jste mi to udělal proč nemůžu vstát?!,, začala jsem se rozkřikovat.

"Nic. Jen aby jste mi neutekla, přesně jako jste chtěla teď,, zasmál se a vzal mě do náručí. "Asi tady přemoci jsem že?,, jen jsem přikývla.

"On je váš bratr? Ten u kterého jsem byla?,, zeptala jsem se. Jen přikývl. "Proč jste všichni ve vaší rodině tak chladní a necitelný?,, zeptala jsem se z ostra.

"Nikdo se nerodí zlí. Zlí se stává během života. A bratr? Ten...... no to je jedno.,, nedořekl to. Co se mu stalo teď jsem zvědavá. Přestal se na mě dívat. Položil mě na zem, přivázal koně ke stromu, rozložila deku a začal rozdělávat oheň.

"Co se stalo vašemu bratrovi? Že je zlí?,, zvědavost mi nedala a zeptala jsem se. "Chci to slyšet,, konečně se na mě otočil.

"Dobře, ale přestaň mi vykat,, řekl přísně. Přikývla jsem, ale nevím zda mu budu tykat. On i jeho rodina mi jsou velmi nesympatický. Zhluboka se nadechl a přikývl.
"Dobře.......,,

Uprchlice aneb Princezna proti své vůliKde žijí příběhy. Začni objevovat