7.

544 18 2
                                    

Nebavili jsme se.
Teda on se nebavil, asi byl naštvaný za to co jsem mu před pár dny řekla. Nedivím se mu, a jsem ráda aspoň mám od něj klid. Těším se domu. Trochu i na matku a hlavně měkkou postel a nebudu muset spát na tom tvrdém prkně kterému tam říkali postel. V pořádku jsme jeli a najednou kůň zastavil.

"Co se děje? Stalo se něco? Proč nejedeme dál?,, zeptala jsem se ho, ani se ne mě neotočil a chladně řekl

"Kůň je unavený musí si odpočinout nebo cestou pojde,, odpověděl a začal rozkládat na zem přikrývky. Zamračila jsem se a slezla z koně. To snad nemyslí vážně.

"To tady budeme nocovat?! Proč! Kůň byl před chvilkou v pořádku a najednou nemůže? Já chci ject dál!,, křikla jsem po něm. Neodpovídal mi a pořád tam něco chystal. "Tak odpověz!!,, křičela jsem na něj a chtěla ho otočit směrem k sobě. Po několika dnech se mi konečně podíval do očí. Jeho oči hořeli zlostí.
Koukl se na mě, chytl mě za paže a pevně je stiskl až to zabolelo.

"Tak hele tohle je můj momentálně jediný kůň jasné a v žádném případě nedovolím aby pošel jen kvůli nějaké rozmazlené náně která neví co chce. Takže pokud chceš pokračovat v cestě tak jdi, ale po svých. A zanedlouho bys pošla i ty!,, křičel na mě taky a tisknul mi více paže ve svých dlaních. Svým obličejem byl ke mě tak blízko že jsme se skoro dotýkali nosy.  Bylo to divné. Nastala mezi námi chvíle ticha a napětí. Byla jsem zaskočená tím, že je takhle hrubí a trošku vyděšená. Do teď jsem si myslela, že by mi nebyl schopný fyzicky ublížit, ale po tomhle výstupu si nejsem jistá ničím.

Uprchlice aneb Princezna proti své vůliKde žijí příběhy. Začni objevovat