Amíg Anakin föl- alá járkált, és Obi-Wannal beszélt, Ahsoka leült egy kőre, és arra várt, hogy a mestere befejezze a komlinkes eszmecserét. Nem gondolta volna, hogy a jel, amit talált, annyira lényeges, hogy Anakin a volt mestere segítségét kéri a megfejtésében. Miután Anakin befejezte a beszélgetést, odahívta Ahsokát, és közölte vele, hogy most azonnal vissza fognak térni a Corusant-ra.
- De tegnap még azt bizonygattad, hogy feltétlenül muszáj, hogy maradjunk- nézett maga elé döbbenten a togruta lány.
- Szájas, most nem érünk rá vitatkozni, tedd amit mondtam- felelte idegesen Anakin, majd elkezdte felterelni a klónokat a cirkálóba.
- De mi lesz akkor, ha a szeparatisták vissza akarják foglalni a bolygót vitatkozott tovább Ahsoka.
- Nem fogják- felelte határozottan a mestere.
- És ha mégis?- kötötte az ebet a karóhoz a togruta lány.
- Akkor a bolygó elvesztése Obi-Wan lelkén fog száradni, ugyanis ő akarja, hogy haladéktalanul visszatérjünk a Corusant- ra- felelte Anakin, és ezzel befejezettnek tekintette a vitát.
"Vajon mi miatt változott meg ilyen hirtelen a döntése?"-morfondírozott magában Ahsoka, miközben elindult a gépen kijelölt szobája felé- "Mert az is biztos, hogy nem Obi-Wan miatt döntött úgy, hogy visszamegyünk. Lehet, hogy a jelnek van hozzá valami köze"******
Eközben Anakin odament a kommunikációs pulthoz, és azonnal rácsatlakozott a Jedi Templom titkos hálózatára, a Jedi Tanács tagjainak a holo-képei pedig egyesével felvillantak. Amikor már mindenki láthatóvá vált, Mace Windu megnyitotta a tanácskozást:
- Skywalker, igaz amit Kenobi mester állít? Tényleg az iltugrat-ok jelképét láttátok?
- Igen mester- felelte Anakin, majd gyorsan hozzátette:
- Ahsoka találta meg egy sátor oldalán. Biztos vagyok benne, hogy a pusztítást a klónok között ők vitték végbe.
- Akkor nagy a valószínűsége, hogy az iltugrat-ok tényleg visszatértek, és nem csak a szenátus terjeszti ezt a pletykát- közölte baljóslatúan Ki- Adi- Mundi.
A tény, akár egy nehéz felhő, az egész Tanácsra ránehezedett.
"A jedik és a sithek ősi ellenségei visszatértek"- gondolta magában komoran Anakin.
YOU ARE READING
Clone Wars: Titokzatos idegenek [ BEFEJEZETT ]
FanfictionMár javában tombol a klónok háborúja, amikor hirtelen a semmiből egy új fél jelenik meg: az iltugrat-ok. Ezt a különleges erőhasználó társaságot már évszázadok óta kipisztultnak hitték, és a megjelenésük hatalmas port kavart fel mind a köztársasági...