Bölüm 4

128 8 0
                                    

"Iııı... sen ve Amy. Sizsiz bir düğün düşünemiyorum. Senin baban ve... ve Amy'nin halası-"

"Teyzesi. Amy'nin teyzesi var."

"Teyze-hala aynı şey deil mi, neyse öyle olsun teyzesi... başka... başkaaa, eee Rory, Craig ve ailesi buralardayken bana çok yardımcı olmuşlardı. Ov garsonlar Ood olmalı evet, Oodlar vee Handbotlar-"

"Ihım bence o günü hatırlamasak iyi olur ve o robotların elleri havada insanlara deymesini istemeyiz."

"Haklısın, Kate Stewart'a nedersin şu küp sorununda UNIT'tendi. Geçmişten ve başka gezegenden birilerini davet edebilirmiyim Tardis ile alırım onları düğünden bir gün önce."

"Gelmek isterlerse yazalım."

"Tamam, Madge ve ailesi, Kazran Sardick,... hepsi çok güzel zamanlardı beni unutmadıklarını umuyorum."

"Doktor seni kim unutabilir. Bu evrenden silinmene rağmen Amy seni hatıladı ve geri geldin, sen...sen unutulamaz birisin."

Doktor gülümser, davet edilecek kişilerin listesini yapmakta çok zorlanmaktadırlar çünkü her hayatlarını kurtardıkları insanları nasıl çağırabilirlerdi yada beraber oldukları bazılarını seçmek gerekiyordu ve Doktor'un ailesi de sadece onlardı. Gezegeni yok olmuştu bu nedenle Rory pek üzerine gitmemeye çalışıyordu.

"Bizden önceki dostların gelmek istemez mi?" 

Doktor duraksadı. Önceki dostları... Önceki dostları onu böyle tanımazlardı. Çünkü o değişmişti, her şeyiyle sadece anılar vardı. Zaten kimi çağırabilirdi ki. Rose, paralel evrende mutluydu; Martha ise Mikey ile evlenmişti ve mutluydu, onu tanımıyordu bu haliyle ve görüşmeyeli çok uzun zaman geçmişti. Donna... Donna onunla ilgili hiç bir şey hatırlamıyordu ve hatırlamaması gerekiyordu. Tüm o eski arkadaşlarını çağırmak istememesinin nedenlerinde işte biri onu bu haliyle tanımıyorlardı, tanımadıkları bir adamın düğününe onları çağırmak çok onlar için anlamsızdı çünkü Doktor çok değişmişti.

"Sarah Jane." Sarah Jane onu çok eskiden tanıyordu ama bu haliylede karşılaşmıştı. Sarah Jane onunla eskiden çok vakit geçirmişti, onun gelmek isteyebileceğini düşündü.   

Listeyi yazmak gittikçe daha da zorlaşıyordu. Zaman yolculuğu yapan iki kişinin düğününü yapmanın bu kadar zor olabileceğini kimse düşünmemişti. 

"Doktor... başka birini yazacak mıyız ?"

"Bence şimdilik yeter, aklımıza geldikçe yazarız. Hmm sırada ne vardı acaba galiba ımm..."

"Doktor, Amy'i arayıp sorsak."

"Evet Rory sonrada bizim özelliklede benim ne kadar sorumuz olduğumla ilgili söylenip dursun, onlarsız da yapabiliriz ne kadar zor olabilir ki ve dekorasyon sonra düğünün çeşidi ve tema var-"

"Hatırlıyorsun..."

"Neyi?"

"Listeyi az önce sonraki ikiyi saydın."

"Hayır sarmadım ve madem saydığımı iddia ediyorsun doğru saydığımı nerden biliyorsun demekki-"

"Bazen bir çocuk gibi neden bu kadar uzatıyorun anlamıyoru. Evet dekorasyon, tema ve düğünün çeşidi... keşke ilk yer belirleseydik."

"Uzay temalı olsun hatta dekorasyon olarak etrafatan yıldızlar sarkar ama beş köşeli olan o şekilden değil gerçek yıldız. Yada diğer gezegenlerden bir şeyler toplayabiliriz ama yıld-"

"Teknolojini kullanarak bir şeyler yapsana, ortalıkta geziniyorsun zaman lordu teknolojisi diye, hayal gücünü kullan işte. Ne biliyim gerçekten havada uçan yıldızlar, değişen duvar kağıtları, uçan masalar ve  sandalyeler..."

"Rory Williams ben sizi gerçekten kaç yıl yanlız bıraktım uçuşan sandalyeler fazla... çocukça..."

"Diyen kişi hala çocuk gibi davranıyor, tamam bunu sana bırakıyorum, sen düşünürsün... uzaylımsı şeyler ilginç ve romantik olsun bilemiyorum artık sen bulursun, sen her şeyi bulursun ve ben yatağımı bulmaya gidiyorum geçen yatak diye su yatağına yatmışım karanlıkta da hatırlarsın her halde. 

O su yatağına yattığı gün çok yorulmuştu. Bir canlı meteor saldırısına uğramışlardı ve Tardisi o bölgeden çıkarmak baya zorlu ve stresli olmuştu. Ne kadar o kullanmasa da Tardis'in içinden çıkan alevleri o söndürmüştü ve kan ter içinde kalmıştı. Uykusu geldiğinde de Doktor'un Amy ile kalması için hazırladığı odayı aramaya başlamıştı ama yorgunluktan gözleri kapandığı için su yatağını normal yatak zannedip onun üzerinde uyuya kalmıştı sonra bir sarsıntıda havuza düşmüştü ve az daha dev köpekbalığına yem oluyordu. Uzaylı köpekbalığına. Doktor'un dediğine göre köpekbalığı onun kısa sürelik evcil hayvanıymış, onu uzayda yaralı bir şekilde süzülürken bulmuş ama en yakın zamanda gezegenine götürcekmiş.

"Evcil köpekbalığı...hıh." Rory düştüğü duruma gülüyordu.

                                --------------------------------------------------------------------------

"Bence çok abartılı bir teması olmasın çünkü o tüm abartılı temalar Doktor'dan gelicek. Sade olabilir biraz daha mesela sizin düğününüzün videosunu izlemiştim ve çok güzel bir gelindin seninki gibi bir düğün istiyorum. Tabi biraz daha bir şeyler eklenmiş hali gibi düşünüyorum. Etrafa değişik çeşitlerde renkli renkli çiçekler asılır, yuvarlak masalar her masada farklı renkte çiçek. Ama beyaz çiçek dışında. Beyaz güller alınır yapraklarından yürüyeceğimiz yol yapılıe vee-"

River o kadar heyecanlanmıştı ki Amy'nin mutluluktan gözünden yaş gelmişti. Hiç kızına düğün hazırlayacağını düşünmezdi.

"River, emin ol benden daha güzel bir gelin olacaksın ve biraz daha yavaş söylersen eksiksiz not alabilirim, bir şeyi yazmayı unutmak istemem."

"Pardon ben-ben birden cidden heyecan yaptım ve ilk defa böyle hissediyorum cidden yanımda olduğun için çok mutluyum. Dekorasyona dönücek olursak mumlar da olmalı her masadaki çiçeğin rengine göre mumun alevi o renkte olucak şekilde ve bulmak çok zor olayacaktır. Mum gezegeninden Doktor alabilir... tabi hala erimediyse gezegen."

"Tüm gezegen mumdan mi?"

"Aslında gezegenin kendisi mum ve her çeşit mumu gidip başka bir mum karşılığında alabiliyorsun."

"Bu düğün evrendeki en güzel düğünlerden biri olacak. Evet dekorasyonda az çok belli olduğuna göre Doktor'un düşündüklerinden eklemelerle harika olacaktır. Tabi eklemeleri Rory ile birlikte yapacağız ve siz balayı planları yapacaksınız o sırada."

"River, hazırladığım listeye göre sırada yemek ve içicek seçimi var bence şimdi sana gelinlik kendime de elbise bakmaya gidelim yemek ve içicek seçimi bunları seçmekten daha kolay görünüyor."

"Tamam o zaman ilk olara gelinlik çeşitlerini araştıralım ona göre mağza seçip öyle dolaşırız."

"Bende tam öyle düşündüğüm içinnnn... biraz dergi getirdim."

Biraz dergi derken River cidden az dergi getirdiğini düşünmüştü ama en az 25 farklı çeşit dergi vardı ve onu nasıl yanında taşıdığını anlayamadı. Herhalde Doktor, Amy'e içi dışından büyük çanta yaptı diye geçirdi aklından ve düğün hazırlığının en zor işine giriştiler, geline gelinlik seçimi. Doktor ve Rory iddiaya bile girmişlerdi River'ın kaç tane gelinlik deneyeceği hakkında. Ama galiba Doktor'un zaman makinesi olduğunu unutmuştu, zaten Doktor iddiaya girerken bile kendinden emin görünüyordu.

Amy, River'a gülümsedi. "Hadi başlayalım." River ne kadar heyecanlı olsada biraz gözü korkmuştu. Çünkü Doktor'a güzel görünmek istiyordu ve en doğru gelinliği bulmanın zor olacağını biliyordu. Ama en üstteki dergiyi aldı ve ilk sayfayı açtı. İçinden River uzaylılarla savaşıyorsun hiç korkmuyorsun, bir gelinliğin seni korkutmasına izin verme diye geçirdi.

River Song'un YüzüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin