Bölüm 2

174 12 2
                                    

Rory, Amy'nin River'a söylediği şeylerin benzerlerini Doktor'a söyledi. Anlatımı bittikten sonra Doktor'un ifadesi değiştiğini fark etti, endişeli gibiydi. Rory ne yapacığını bilemedi. Doktor'un bu ifadesi onu şaşırtmıştı. Bir süre ikisi de bir şey demedi ama yukarıdan River ile Amy'nin kahkahaları geliyordu.

"Şey... ben... ne diyeceğimi bilemiyorum. İlk defa birileri benim için böyle bir şey yapıyor."

"Biz birileri miyiz senin için? O kadar yaşadığımız şeyden sonra. Bizim için yaptığın şeylerden sonra bu yanıda hiç bir şey kalır, biz bir aileyiz ve o aileyi resmileştirme zamanı gelmedi mi ?" Rory, Amy gibi konuştuğunu farketti.

"Ben nasıl hissedeceğimi bilemiyorum. Şaşkınım, mutluyum, çok mutluyum galiba insancıl duyguları tanımlayamıyorum. Biraz düşünmem lazım... Galba Tardis'in elektromanyetik zaman ve uzayı dengeleyen şeyini açık bıraktım. Ben gidip ona bakıyım... Düğünümden önce evrenin çökmesini istemeyiz."

Doktor gülümsedi ve göz kırptı. Ama arkasını dönüp evden hızlı adımlarla çıkıp Tardis'e giderken o endişeli suratı tekrar ortaya çıktı. Doktor'un kendisi de endişesinin nedenini bilmiyordu. Tardis'i çalıştırdı ve uzaya çıktı. Dünya'ya bakıp uzun uzun düşünmeye başladı.

                         -----------------------------------------------------------------------

River'la, Amy aşağı inerken Doktor'un evden çıktığını gördüler ama nedenini soramadan Doktor çıkmıştı bile. Amy, Rory'e ne olduğunu soran bir bakış attı. Ama Rory bile anlamamıştı. Konuştuklarını ve Doktor'un verdiği tepkiyi anlattı. Ama River hiç bir şey yapmamaları gerektiğini yavaş yavaş onsuz hazırlıklara başlamaları gerektiğini söyledi. Doktor 3 gün boyunca ortaya çıkmadı, o sırada Amy, Rory ve River yapılacak işleri listelediler. Yapılacak çok iş vardı; davetli listesi, mekan, süslemeler, zaman, giyilecek kıyafetler,... hatırladıkça yazdılar ama yinede unuttukları şeyler vardı.

3 gün sonra Tardisin sesiyle uyandılar ve kapıya koştular. Tardis'in dışından dumanlar çıkıyordu. İçeriden her zamanki gibi papyonunu takmış Doktor, Tardis'ten elinde bir yangın söndürücüsüyle fırladı ve Tardis'in hafif tutuşan yerlerini söndürdü.

"Sakın bu zamanda Merkür'e gitmeyin çok sıcak oluyor, bundan 5 milyon yıl sonra giderseniz daha serin bir havası oluyor. Yada o hmm... Neyse konumuza geri dönelim"

"Doktor o elinde tuttuğun şey ne?" Amy, Doktor'un elindeki çok kalın olan ruloyu göstermişti.

"İşte ben de ona geliyordum o mekan listesi."

"Neyin mekanının listesi?" River merak etmişti. 3 gündür yoktu ve Tardis'i tutuşmuş bir şekilde ve elinde kalın bir ruloyla karşılarına çıkmıştı.

"Düğünümüzün." Doktor'un yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. 3 gün boyunca uzayda ve zamanda dolaşıp düğünleri için yer bakmıştı.

Doktor'a ne diyeceklerini bilemediler. Doktor listeyi Rory'e uzattı. River'ın görmemesi gerekiyordu ama Doktor'un mekan seçmelerine izin veremezlerdi. Düğünü Dünya'da ve şimdiki zamanda yapmak istiyorlardı. Bir sürü insanı Tardis'e bindirip bir gezegene götüremezlerdi. İnsanlar ne kadar saf olsalarda yinede o yanlıştı yada alıp onları geçmişe, geleceğe götürmek. Sadece 4'ü olmayacaktı ama Doktor öyle düşünmüyordu galiba. 

"Şey Doktor düğününüzü uzayda yapamayız yada başka bir zamanda. Davetlilere açıklayamayız. Zaten kimi çağıracağımızı ve nasıl senin uzaylı olduğunu ve adını kimseye söylemedini ayrıca River'ında yarı insan olup bizimle yaşıt olan kızımız oldunu açıklamak zor olcak gibi."

"Siz ikinizin gelmesi için davetlimi olmaniz gerekiyor ve Rory ile sen zaten bunların hepsini biliyorsun Amy."

"Sadece biz olmayacağız arkadaşlarımızı, ailelerimizi de çağıracağız."

Doktor AİLE lafını duyunca üzüldü ailesi yoktu onun, tüm gezegenini yok etmişti. Amy Doktor'un neden üzüldüğünü anlayınca konuyu değiştirdi.

"Tamam şimdi iki tane liste var bende. Listeler aynı ama içereği siz birbirlerinizle konuşmayacağınız için farklı olacak. Biz Rory ile birbirlerimizden haberdar olucaz ama siz ikiniz olmayacaksınız yoksa yapacağımız her şey bozulur. Ayrıca Doktor Rory'i o yaptığın listendeki yerlere götür ve aralarından en uygunlarını seçin. 1 hafta süreniz var zamanı önümüzdeki ay gibi düşünüyoruz River'la, o nedenle acele etmeniz gerekecek."

Doktor ve Rory listeyi aldı ve Tardis'e bindiler. Listede;

       1- En uygun mekan ve zaman seçimi                                                                                                 

       2- Davet edilecek kişiler

       3- Dekorasyon seçimi

       4- Düğünün çeşidi ve tema

       5- Yiyecek ve içecek listesi

       6- Kıyafet

       7- Davetiye 

       8- Pasta

       9- Masalara oturma düzeni

      10- Yüzük 

"Yapılacak çok iş var anlaşılan. En azından sen deneyimlisin biraz tavsiye iyi olurdu Rory. Rory?"

Rory doktorun mekan listesine odaklanmıştı.

"Ka...ka...karadelik mi? Karadeliğin içinde düğün mü olur ve buraya mı gideceğiz bakmak için? Hala Amy ile rol değiştirme şansım var mı acaba..."

"Saçmalama Rory tabiki de düğünümü bir karadeliğin içinde yapmayacağım. Düğünümü karanlık bir yerde olmasını istemiyorum. Ah bunu listeye yazmalıyız, karanlık bir yerde olmayacak diye. Karadeliye yakın bir gezegende diye düşünmüştüm, bundan 1000 milyar sonra. Hemde karadeliğin bir gezegeni içine çekmesini izleyeceğiz bence çok hoş bir manzara olur."

"Bir dakika hangi gezegenden bahsediyoruz?"

"Dünya'dan"

"İnsanlara Dünyanın yok oluşunumu göstermek istiyorsun..."

"Tam olarak sizin yaşadığınız dünya değil o patlayalı yıllar olmuş olacak bu o patlamadan sonra insanların yerleştiği ikinci Dünya."

Rory şimdiden dua etmeye başlamıştı, o bir haftanın zorlu geçmemesi için. Ama Doktor'la beraberdi her şey olabilirdi.  

River Song'un YüzüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin