Bölüm 6

101 7 2
                                    

"Ahhh... Başımmm... Doktor... ordamısın?”

Rory kendine yeni gelmişti ve başı çok kötü ağrıyordu. Doktor'un haklı çıktığını ve onu bir dahakine dinleyeceğini düşündü. İçicek Gezegeninden sonra olan hiçbir şeyi hatırlamıyordu. Ve çok garip bir rüya görmüştü ve çok gerçekçi gelmişti Rory'ye. Rüyasında Cybermanler tarafından kaçırılıyordu ama o kadar sarhoştu ki onu kendileri gibi yapamadan Doktor onu kurtarıyordu. Rory bu rüyasını Doktor'a anlattı ama Doktor sadece gülerek evet Rory bu kesinlikle rüyandı dedi hatta o kadar üzerine basarak söyledi ki Rory şüphelenmeye başamıştı ama başı ağrıdığı ve midesi bulandığı için pek üstünde durmadı.

"Sırada ne var?" Rory kendini o kadar kötü hissediyordu ki bu cümleyi söylemek için bir kaç dakika kelimeleri toparlaması gerekti.

"Amy aradı ve acilen dünyaya gelmemiz gerektiğini söyledi o nedenle dünyadayız. Ayrıca senin iyi bir duşa sonra uykuya ihtiyacın var."

Rory ve Doktor Tardis'ten indiler. Rory ve Amy'nin evindeydiler. Sesi duyan River ve Amy dışarı çıktılar. Amy, Rory'i o halde görünce Doktor'a kızdı ve Tardis'in anahtarını istedi.

"Hayır tabiki de alamazsınız. Kim kullanacak bir kere?"

"Ihım... Hayatım senden daha iyi kullandığımı unutuyorsun galiba. Tüm eğlenceli şeyleri siz yaptınız sıra bizde."

"Iııı... TAMAM! Ama bir şey olmadan zamanında getirin. Tek bir çizik bile istemiyorum!"

Doktor, Tardis'e doğru yöneldi ve Tardis'e sarılıp bir şeyler fısıldamaya başladı. En sonunda Tardis'i öpüp anahtarı River'a verdi. Tam Rory'nin evine girerken arkasını döndü son bir şey söylemek için ama çoktan gitmişlerdi.

"Frenleri açık bırakıyormuşum, tabi her şeyi de bilmek zorunda zaten." Doktor kendi kendine mırıldanmaya başlamıştı.

—————————————————————-

“Evet, Tardis’i aldığımıza göre nereye gidelim?”

“Şimdi bahsettiğin elbise alabileceğimiz yerlere gitmek istemezsin herhalde. Bencee… biraz liste dışına çıkalım vee eğlenebileceğimiz kadar eğlenelim, kimse bize karışamaz sonuç olarak. Uzaylılar için bir bar falan var mı?”

“Çok var ama bize uygun bir kaç tane var yani savaş çıkmadan girebileceğimiz. Bence o diğer barlara yada onu gibi eğlenebileceğimiz yerlere teker teker girip ona göre karar verelim.”

“O zaman en yakınıyla başlayalım.”

Tardis hareket etti daha beş saniye geçmeden varmışlardı. İlk gittikleri yerin adı Galaxy Bar’dı. Dışı çok ışıltılı olduğu içi Amy’nin gözleri kamaştı. Girmeleri ve çıkmaları bir oldu çünkü çok kalabalıktı. Ama bir uzaylı onlara bir bar önerdi ve oraya gitmek için Tardis’e bindiler. Gittikleri diğer mekan dökülüyordu gerçek anlamda etrafta kan lekeleri, duvarlarda delikler ve çizikler. Doom Bar’dı altta da slogan olarak ölmek için hazırmısınız yazıyordu. Pek aldırmadan içeri girdiler, dekorasyondur diye düşündüler. Tabi içeride kızgın bir uzaylı topluluğuyla karşılaşınca ve aralarında onların da düşmanları olan River silahını çıkardı ama yinede hızlıca oradan çıktılar. 

“Tamam bir daha tanımadığım bir uzaylının tavsiyesine uymayacağım. Sizi her anlamda ölüme gönderebilir.” River’la Amy, Amy’nin bu sözüne gülerek Tardis’e doğru bindiler.

Bir kaç yere daha baktıktan sonra sakin, güzel bir mekan buldular. Bir ara bir kaç uzaylıyla yarış yaptılar kim daha fazla içer diye ve ilginç bir şekilde Amy kazandı. Sonra poker masası buldular ve uzaylı pokerini öğrendiler. O kadar da farklı değildi kartları biraz daha değişikti. Ayrıca para yerine tek yudumluk içkilerle oynuyordun. 

River Song'un YüzüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin