Sebastian gondolotai😏

120 4 0
                                    

Najooooo miaz isten van már?? Annyira meglepődtem mikor Ash elsírta magát, aztán meg esküszöm ahogy oda állt és pofán baszta a gyereket atya úristen az én arcom kezdett el fájni nem hogy az övé. Viszont mikor elkapta Ash karját eldurrant bennem valami. Először szóltam neki dehát úgy látszik a gyerek annyira egy f*sz hogy muszáj volt a tettek mezejére lépnem. Láttam hogy ha nem hozom el onnan Asht még sokkot kap. Ezért inkább hazahoztam hozzánk. Észre se vettem milyen állapotban volt a kezem csak mikor szólt. Istenem miután megtaláltam a jégakut és megfordultam atyám! nem hittem volna hogy nekem fog fájni az hogy így kell látnom őt , hisz nem ezt érdemli. Mikor rátettem a kezem az arcára és közelebb mentem. Esküszöm nem szabadott volna de mégis az első gondolatom az volt hogy megakarom csókolni de nem tehettem hisz most szakított a barátjával és még a  legjobb barátnője is átverte. Egy barátra volt most szüksége ezért megöleltem. Aztán később meg amikor a bátyjával beszéltem hát hogy is mondjam eléggé betojtam a sráctól. Elmeséltem neki hogy mit láttam és mivel elég szúrós szemekkel nézett rám azt is elmondtam hogy köztem meg Ash között nem történt semmi. Még én magam is meglepődtem a "menj a hugommal suliba " ötleten de okey. Istenem mikor reggel megláttam őt annyira gyönyörű volt. De ő biztos nem így van velem.  A suliba próbaltam megmosolyogtatni és hát egy darabig sikerült is. Mikor orrba verte azt a  hülye ribancot hát az állam leesett. Igen tudom mire vagytok kíváncsiak hogy miért fogtam meg a kezét az asztalnál nem tom ösztönből jött.  Az ölelés na igen az már egy más téma hogy is mondjam ömm nem bírtam tovább ösztönös is volt de inkább azért tettem mert így olyan volt mintha biztonságban tudhadtam volna. De mikor megkérdezte hogy nem e megyek át na itt kiakadtam , hova lett az a csaj aki már azért is csúnyán nézett rám ha mosolyogtam???😂😂 Hogy mi lesz ebből???

Elbasztam ✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ