Miiiiiiiii???? (9)

87 4 0
                                    

Ash

Hallottam ahogy valaki kb ráfekszik a csöngőre már vagy 10 perce csak ezt hallgatom. Ohh és hogy miért nem nyitom ki? Hát mert az ajtón álló nem más mint Seb. Hogy honnan tudom hát mivel kb 20 perce jöttem haza, azóta hívott 25 ször és 10 Smst kaptam arról hogy mi a baj?, miért szaladtál el. Most meg itt állok a bejárati ajtó előtt, mert félek hogy ha kinyitom és beengedem , megfogja kérdezni hogy mi volt ez az egész. Én meg mit mondjak ???, hogy figyelj már tudom hogy legjobb barátok vagyunk meg minden de eléggé szarul esett hogy más lánnyal láttalak. Ha ezt mondom neki 100% hogy kiröhög.
-Tudom hogy bent vagy Ash!! Kiabálta.
-Engedj már be légyszives! Itt állok már 10 perce és egy öreg néni nagyon csúnyán kezdett rám nézni.
Elnevettem magam. Méghozzá hangosan, gratulálok Ashley, ügyes vagy most lebuktattad magad.
-Na légysziiiiiii Aaaaaash engedj be , mert még a nénike rám hívja a rendőröket.
Na jó igaza van. Nagy levegőt vettem. Hiába a kezem még így is borzasztóan remegett mikor lenyomtam a kilincset.
-Gyere be. Mondtam neki lehajtott fejjel.
Fogta magát bejött nagy vigyorral a képén.
-Köszönőőőőm.
-Nincs mit. Suttogtam.
Bezártam az ajtót majd bementünk a nappaliba , gondolom látta rajtam hogy nem vagyok a legvidámabb mert egyszer csak megölelt. Istenem annyira elpirultam.
-Mi a baj?
-Semmi.
-Szóval a semmi miatt rohantál el , és öltél meg majdnem a két szép szemeddel?
-Igen! (Várjunk csak mit mondott?? A két szép szemem?!)
-Értem, most hogy ezt megtárgyaltuk elmondanád hogy mi a baj?
Ajjh istenem , tudom hogy nem fogja feladni amig el nem mondom neki. Szóval nagy levegőt vettem és azt mondtam:
-Figyelj egyszerűen csak nem esett jól.
-Mi nem esett jól???
-Az hogy más lánnyal látlak basszameg.
Hirtelen megfagyott a levegő.
Ekkor csak azt vettem észre hogy közelebb lép , kezét ráteszi az arcomra és megcsókol.

Elbasztam ✔️Where stories live. Discover now