Vég és Kezdet (4)

123 5 0
                                    

Ashley

Nem hittem a szememnek Matthew ott csókolgatta Lorie t , hogy tehették ezt velem hisz Lorie 5. óta a legjobb barátnőm és Matthew ?? ennyit jelentett neki az az egy év ?! Édes istenem annyira hülye voltam hisz akkor ezért volt mostanság velem ilyen rideg. A legjobb barátnőm meg folyamatosan a képembe hazudott még hogy nem tetszik neki senki. Matthew látta hogy ott állok , nem bírtam tovább elsírtam magam, hisz én szerettem őt. És ekkor lettem dühös de még milyen dühös. Matthew ellökte magától Lorie t ahogy látta hogy felejük közelítek . Odaálltam, a barátnőmnek megfogtam a haját és igy löktem még messzebb, a barátomhoz odaléptem és egy akkora pofont kapott hogy még az én tenyerem is elkezdett zsibbadni.
-Vége!! Ordítottam.
-Várj szivem megtudom magyarázni ez nem az aminek látszik kérlek beszéljük meg.
-Dugd fel a magyarázatodat Lorie seggébe , engem hagyj békén!
Megfordultam. Léptem egyet de elkapta a karom vissza fordított maga felé .
-Beszéljük meg!
-Hagyj békén te seggfej!!
-Azt mondtam hogy beszéljük meg!! Ordította és egyre jobban szorította a karom.
-Engedj el ez fáj te barom!
-Nem!
Istenem egyre jobban szorít. Félek tőle ez nem az a Matthew akit én megismertem .
-Azt mondta , hogy engedd el vagy netán süket vagy? Mondta egy mély hang .
-Ki a f*sz vagy te hogy beleszólj??
-Neked ahhoz semmi közöd. Mondta Sebastian. -Ereszd el!!
-Nem!
És ebben a pillanatban egy ököl csattant Matthew arcán. Elengedte a karom és összerogyott a földön. Nem tudtam csinálni semmit csak álltam ott. Nem kellt fel a földről. Lorie sikított, valaki oda szaladt és azt kiabálta hogy csak elájult. Egy kezet éreztem az enyémre csúszni. Annyit érzékeltem hogy valaki elkezdett onnan elhúzni. Mikor felpillantottam láttam hogy Sebastian szorítja a kezem és ő húz. Aztán hátra néztem de csak egy kisebb csoportot láttam ahogy körbe veszik a földön fekvő exem. Édes istenem el is felejtettem hogy Sebastian is ott van de ha ő nem lett volna nem tudom mi történik. A végén csak azt vettem észre hogy megálltunk még hozzá az ő házuk előtt. Sebastian kinyitotta az ajtót és bementünk. A konyhába mentünk leültetett az egyik székre. Én csak néztem ahogy valamit keres a fagyasztóban. Megfordult , szomorúságot véltem felfedezni az arcán. Aztán csak azt vettem észre hogy leteszi a jégakut az asztalra és két kezét az arcomra teszi és letörli a könnyeim. Észre sem vettem hogy még mindig sírok. Belenéztem a szemébe és csak néztük egymást majd Sebastian közelebb lépett és...

Elbasztam ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora