Mikor beléptem a terembe elég nagy csend lett. A srácok felmértek mint uj haver vagy akár mint egy vetélytárs elmondtam par dolgot de eközben én is végig mértem az osztályt a csajok lecsekkoltak voltak páran akik csak rám néztek és okey de a lány aki mögé ültem ő megragadta a figyelmem. Először végig mért, aztán meg fintorog komolyan most látott először de már kimutatta hogy nem kedvel. Ahogy haza fele mentem láttam hogy a lány úgy mond Ashley de nekem inkabb csak Ash . Szembe lakik velünk. Ash nem vett észre, mikor anyu szólt hogy menjek le csak mosolyogni tudtam a meplepettségén. Na de ahogy kiakadt azzal még engem is meglepett nem hogy az anyukájat. Másnap viszont mikor megjelent délelőtt hát igen szemétkedni akartam egy picit. Nem is tudom Ash annyira felkeltette az érdeklődésem , tudni akartam hogy milyen is ő ezért elő áltam a " nincs kivel mennem gördeszkázni" storyval . Hát hogy is mondjam elég menőn nézett ki . Mikor megérkeztünk a parkba eszembe se jutott volna hogy életembe először megkell hogy valakit majd üssek.
Kisebb leiras xd
A nevem Sebastian Black kb
180 cm magas vagyok, 16 éves, fekete haj ,barna szem, boxolok , van rajtam izom xd
Anyukám neve Sara Black
38 éves, kb egy 165 cm magas, barna hajú ,zöld szemü nő testalkatot ne kérdezzetek xddd mi vagyok en valami katalogus vagy mi az isten hogy megmondjam hogy nézzen ki vagy mi az ideális testsúlya xdÉs ennyi mi vagyunk ,csak mi ketten😔
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elbasztam ✔️
Romance(Ez lenne a legelső történetem ) A történet két legjobb barátról szól akik mindenre képesek volnának kivéve... #1 seb kategóriában ♥️ 2020.12.21