Ázott randevú (10)

95 1 0
                                    

Ash

Nem tartott sokáig a csók. Hátrébb lépett majd rám nézett és mosolygot. Én is csak vigyorogni tudtam.
-Ne légy feltékeny, a lány akit láttál hogy velem volt, nem a barátnőm és nincs semmi közöm hozzá. Csak a barátnői azt mondták hogy "hang megcsókolni" de ahogy láthattad nem volt.
-Értem, ummm és most?
-Ashley Mongomery eljönnél velem randizni?
-Igen.😏😱
Ezután megölelt, vissza öleltem szerinem egy 10 percig így állhattunk mert nem akartuk egymást elengedni.
Aztán megbeszéltük hogy akkor holnap sor is kerül a randira. Ezek után kikísértem majd adtam egy puszit az arcára. Másnap reggel ugyan igy történt köszönés, puszi, gooo suli.
Egész jo napom volt. Mikor haza értem szaladtam is fel a szobámba ledobtam a cuccom és ettem. Később megfürödtem. A ruhám nem volt valami nagy kunszt.

 A ruhám nem volt valami nagy kunszt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezek után megcsináltam a hajam. Majd telefonoztam. Később már csak a csengő visító hangjára figyeltem fel. Kimentem Sebhez és indultunk is. Először csak sétálgattunk. Majd bementünk egy étterembe. Nagyon jól érzetem magam egész nap. Este fele pont egy parkba voltunk ahol volt egy szökőkút. Én meg gondoltam táncikáljunk a szélénél. Na igen hülyeség volt. Beleestem és csurom víz lettem. Seb csak nevetett majd a kezét nyújtotta, én meg kisangyal módjára megfogtam azt és berátottam magam mellé. Nevettünk majd csókolóztunk. Aztán kiszáltunk és haza szaladtunk. Megkérdezte hogy nem e alszok náluk. Belementem, anyának küldtem egy Sms t és ennyi.
Mikor bementünk hozzájuk én egyből megcéloztam a fürdőt. Még mielőtt levezkőztem volna, hozott be törülközőt egy nagyon hoszú polót és egy alsonadrágot.(xdddd) Végeztem aztán ő is lefürdött. Ott álltunk egymással szembe majd egyszer csak letérdelt. Nagyon meglepődtem...

Elbasztam ✔️Where stories live. Discover now