Fhuu hát ja a gimi óta elég sok minden változott. Már nem vagyok olyan idióta mint akkor. Na szóval miután befejeztem a gimit egyetemre mentem mint a legtöbb ember, de ahová jelentkeztem oda hát ja fel is vettek de kirúgtak. Most egy másik helyre fogok járni és hát mondanám, hogy izgatott vagyok de nem. Hogy hol is van ez az egyetem? Hát Londonban ,most egy haveromnál meg a mennyasszonyánal lakok de Jack azt mondta , hogy Liznek van egy barátnője aki pont lakótársat keres és hát ja kell az a lakás , mert oké Lizék mondták, hogy ők szívesen látnak de azért na nem szívesen zavarom őket.
Mindegy is ömm hát barátnő téren na igen volt egy pár. Ő utánna igazából már nem tűrtem meg nagyon magam mellett senkit a leghosszabb kapcsolat is 2 hét volt. A többi meg inkább csak egy éjszakás kaland.
De vissza a jelenbe. Most épp szaladok a kocsimhoz mert otthagytam az összes cuccom ami kell. Ohh és hogy miről is beszélek? Első sulis nap szóval szerintem értitek.
Na szóval szaladok nagyba és hát véletlen nekimentem egy lánynak. Esküszöm nem láttam! Csak a semmiből ott termet de nem is ez volt a lényeg hanem ami utánna történt. Jó most lehet parasztnak fogtok hinni de tényleg vagy 4 utcányira találtam parkolóhelyet és rohadtul sietnem kellett, tovább szaladtam. A csaj viszont eléggé mérges lehetett mert ahogy hallottam elejtett mindent és csak ennyit mondott:
-Faszkalap!
-Boocs!
Ordítottam vissza. Remélem nem lesz az osztálytársam mert ha igen akkor tuti ki leszek nyírva ezek után...
KAMU SEDANG MEMBACA
Elbasztam ✔️
Romansa(Ez lenne a legelső történetem ) A történet két legjobb barátról szól akik mindenre képesek volnának kivéve... #1 seb kategóriában ♥️ 2020.12.21