Seb gondolatai

94 4 0
                                    

Elbasztam az egészet. Vége. Mindennek. Sokan gondolhatják, hogy az az egy hét nem jelenthet semmit míg együtt voltunk, de nagyon is sokat jelentett számomra mert megtaláltam azt a lányt aki mellett leakarom élni az életem de én ezt elcsesztem. Elképesztő volt vele barátoknak lenni de mint barátnő, felbecsülhetetlen. Viszont ennek most vége szakadt az én hibámból. A szünetekben is a karácsonyi meglepetéset tervezgettem mert a postás valamit elcseszett. És mikor látta hogy a csaj megcsókolt és elszaladt nem értettem hogy miért de miután elmondta hogy mi is volt a baja, elképesztően boldog voltam mert rájöttem hogy ugyan úgy érezhetett mint én. Igen a legnagyobb hülyeséget követtem el aznap este a bulin, de istenem részeg voltam. Viszont ez nem mentség a számomra. Utánna hiába próbálkoztam nem tudtam vele beszélni, ő sem akart velem és én is gyáva voltam. Mikor megint jött suliba a szivem szakadt meg érte. A szemeiben csak csalódást véltem felfedezni, semmi mást. Aztán miután az egyik nap suli után haza értem elhatároztam hogy átmegyek és beszélek vele. Már egy ideje ott álltam és a csengőt nyomogattam mikor a szomszéd néni kifele jött a házból. Odakiálltottam.
-Elnézést nem tetszik tudni hogy mivan Mongomeryékkel?!
-Ohh fiacskám ők kb egy órája mentek el.
-És nem tetszik tudni hogy hová mentek?
-Nem, öszvisz annyit mondott az édesanya hogy elköltöznek.
-Értem köszönöm, viszlát.

Mi hisz ez nem lehet akkor csak szólt volna ,hogy ha elmennek de mégis ez beigazolódni látszodott mert a követkető héten  a tanárnő osztályfőnökin közölte velünk, hogy Ashley Mongomery és családja elköltözött a városból.

Elbasztam ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang