Meggyüttem(14)

80 3 0
                                    

Ash

Ekkora egy seggfejt! Nem, hogy segítene áhh nem dehogy minek is az. Mérgelődésem után beértem a terembe. Leültem leghátra és vártuk a tanárt. Már öt perce elkezdődött az óra mikor egy nagy ajtó csapódást hallottunk és belépett rajta egy srác.

-Elnést kérek a késésért tanár úr csak volt egy kis problémám.
-Nem érdekel, hogy mi baja van. Ülljön le valahova és maradjon csendben.

A srác igy is tett. 2 sorral előttem foglalt helyet.  Most , hogy megnézem közelebről ez volt az a félnótás aki nekem jött. Ohh csak találkozzunk egyszer össze az utcán négyszemközt. Mindegy 3 órával később végre elszabadultam. Fhuu már nem birtam volna tovább.
Megkerestem a barátnőm de hát hiába ennyi idős mint ha kis gyerekkel beszélgetnék. Elmondta h mit tudott meg a srácról. Tudjátok tipikus dolgok mit szeret mit nem stb. Viszont a neve megfogott még ha becenév is.  Tian, érdekes hagy ne mondjam. Vajon minek lehet a becézése?
Dehát mivel az ördögi körből nehéz ugye kiszállni. Éppen jöttem ki délután a boltból egy pohár kávéval a kezemben mikor hirtelen nekem jöttek.
Hagy ne részletezzem milyet káromkodtam. Na de mikor ránéztam a póló gyilkosomra!
-Teee! Már megint te! Komolyan mondom először reggelsz löksz fel aztán meg már a kávém se szent!
-Ezer bocsánat!
- Nem érdekel a bocsánat kérésed! Jössz egy másik kávéval!
-Jó rendben amúgy mellesleg az én nevem Tian.
-Lea.

(Ashley le+A)

Elbasztam ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora