-Két kávé lesz. Mondtam az eladónak.
Leültünk a szokásos kis asztalunkhoz, és vártunk , hogy ki töri meg a csendet.
-Sajnálom. Mondta ekkor hirtelen Sebastian. Nem tudtam felnézni rá , annyi gondolat kavargott a fejemben , hogy képtelen voltam ránézni.
-Kérlek mondj valamit. Mondta Seb. -Kérlek.
-Nem tudom, annyi minden történt ez alatt a 6 év alatt.
-Mint mikor megismertelek.. Nem értettem az egész mondatot csak ezt a kis részt belőle olyan halkan mondta Seb.
-Mit mondtál? Kérdeztem tőle.
-Olyan gyönyörű vagy mint mikor megismertelek.
Nem hittem a fülemnek, már nem bírtam tovább eleredtek a könnyeim. Hisz még mindig annyira hiányzott mint akkor.
-Figyelj tudom, hogy elbasztam és annyira de annyira sajnálom el sem tudod képzelni, hogy mennyire, de nem tudlak elfelejteni tudom , hogy a megbocsájtás mindkettőnk számára nehéz, de meg kell, hogy kérdezzem, hogy kezdhetnénk e elölről?
Lehajtottam a fejem nem akartam, hogy lássa, hogy jelen pillanatban egszerre sírok és mosolygok. Hála az istennek a hajam eltakarta az arcom. Megmosolyogtatott a gondolat, hogy talán újra együtt lehetünk de egyben sírtam is mert nem tudtam volna elviselni ugyan azt a fájdalmat mint akkor. Mondanám, hogy ha össze is jövünk ugyan olyan lesz mint régen de ez hülyeség hisz semmi sem lesz ugyan olyan. Viszont úgy látszik nem én voltam az egyetlen aki nem tudott felejteni.
-Szóval? Kérdezte. Hirtelen felkaptam a fejem ahogy kiszakított gondolataimból.
-Mi a válaszod lennél újra a barátnőm?
-Seb én... Én nem tudom.10 évvel később
Most itt állok az erkélyen. Várva , hogy Lexa az édes kicsi 5 éves kislányom és Seb felkeljen végre. Igen van egy lányom Alexandra. Imádni való kislány , teljes mértékben rám hasonlít. Viszont a pici Martin is a pocimban várakozik már. Csak istenem nehogy az apjára üssön majd, mert akkor lányok terén lehet lesz probléma. És igen Seb két évvel később megkérte a kezem. A világ legboldogabb felesége és anyukája vagyok.
-Ohh hát itt vagy szivem!
-Jó reggelt Seb.
-Jó reggelt Ash.
-Anyaaa, Apaaa ...
VOUS LISEZ
Elbasztam ✔️
Roman d'amour(Ez lenne a legelső történetem ) A történet két legjobb barátról szól akik mindenre képesek volnának kivéve... #1 seb kategóriában ♥️ 2020.12.21