Královská rodina

773 28 5
                                    

Upozorňuji taky na to, že věci níže psáné, jsou mezi lidem známé.

,,Milé dámy, dovolte, abych vám představila celou královskou rodinu v celé parádě!" A nějak takhle to vypadá, když se průvodkyně dobře vyspí. 

,,Zatím to budou jen obrazy, což je škoda, že?" posmutní, ale jakmile si všimne prvního obrazu, znova se jí objeví na tváři rozzářený úsměv.

,,Královna Amiah Colins. Pětačtyřicetiletá vládkyně, které vyhrála Selekci několik let před tím. Pocházela přesně ze třetí kasty, z provincie Columbie," začala mluvit.

,,Už od pohledu laskavá a přátelská žena, co nedělá mezi různými kastami rozdíl. To je o ní známe, ale kolik na tom je pravdy musí lidé zjistit sami," odkašlala si a pokračovala dál ve vyprávění, ,,ovšem to nemění nic na tom, že pomůže, kde se dá. A i proto si jí celá Mystia váží." A to byla pravda, jak Mystia tak i průvodkyně, měly Amiah rady.

,,Mezi její zájmy patří hlavně psání a vyšívaní. Jak sama o době říká ,,Nikdy nebyla na sport či jízdu na koni." V tom jsem dvě. No ne každý umí cválat," připustila a pokračovala dál, ,,i přes to se jí dostalo mezi lidmi velké oblibě, i když zprvu Selekce byla na dolních příčkách oblíbenost, takže každá má šanci," dokončila, přičemž prošla kolem jejího obrazu.

 No ne každý umí cválat," připustila a pokračovala dál, ,,i přes to se jí dostalo mezi lidmi velké oblibě, i když zprvu Selekce byla na dolních příčkách oblíbenost, takže každá má šanci," dokončila, přičemž prošla kolem jejího obrazu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Teď mi dovolte představit hlavu celého království," nečekaná odmlka napětí, ,,Connor Cole Colins je třiapadesátiletý král Mystie, taky dobrý manžel a několikátý z jeho rodu, co prožil Selekci. Zde téže našel svou manželku, kterou nadevše miluje a neumí si bez ní představit jediný den. Ah jak romantické, nemyslíte?" zasní se v duši. 

,,Dle toho všichni soudí, že je se svým výběrem nad míru spokojen. Za což je každý rád. Holt si náš král umí vybrat. Zdědil toto i jeho prvorozený?" zamyslí se průvodkyně a podrbe se na bradě. Nakonec toho nechá a pokračuje dál. 

,,Král, byť se tak nezdá, je mnohem impulzivnější, ale to skoro nikdo neví a to je jedině dobře. Dále je to schopný byrokrat a když někdo nechce, aby viděl, jak se cítí, umí nasadit masku ledového nádechu, a tak nikdo nemůže nic rozeznat. Navzdory jeho rozpolcené povaze, je skvělý a moudrý král," zakončí průvodkyně jeho velmi stručný životopis.

,,Mezi jeho záliby patří především lov a i jízda na koni. To se pak nejde divit, když na den zmizí společně se svou družinou do Mystiových lesů a do paláce se vrací pozdě večer," dodá zahanbeně. Obrazu si ani nevšimne a celá natěšená se přesune k němu.

 Obrazu si ani nevšimne a celá natěšená se přesune k němu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Konečně jsem se dočkali. Princ Nicolas James Colins!" zapiští jako malá holka. Kdo by taky z prince nadšený nebyl? Upokojí se a urovná si svou róbu.

,,Jak všechny víme, Nicolasovi je nově osmnáct let, a proto se koná tato Selekce, jinak by tu žádná z nás nebyla," zasměje se, ale když na ní nikdo nezareaguje, pokračuje dál. 

,,Dále o něm víme, že se věnuje cizím jazykům, běhu a šermu, takže není pochybu, že nemá svaly." Chtěla pokračovat, ale uvědomila si, co vypustila z úst. Pro ni bylo jediné štěstí, že nikde poblíž nebyl žádný člen královské rodiny. 

Bez dalších zbytečných slov se pomalu přesouvala k dalšímu obrazu, v tu si ale uvědomila jednu věc. Dívky za ní se ani nepohnuly a podezíravě se na ní dívaly.

,,Ah já bych zapomněla. O princi Nicolasovi se už toho moc neví. Zbytek bývají jenom teorie. Jelikož i já jsem mimo jeho dění, nemám jiné informace, jež bych vám mohla poskytnout." Tak ukončila debatu o princi.

,,Ale tady u princezny Charlotte Anny Colins vám prozradím jednu peprnější informaci, o které jsem se dozvěděla," zahihňá se jako mála holka, co si chce vystřelit ze sourozence

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ale tady u princezny Charlotte Anny Colins vám prozradím jednu peprnější informaci, o které jsem se dozvěděla," zahihňá se jako mála holka, co si chce vystřelit ze sourozence.

,,Takže...princezna minulí měsíc oslavila své šestnácté narozeniny, jak všechny dobře víte. Co už vědět nemusíte je taková jedna věc, ale pšš před králem a královnou. Jasný?" otočila se ve spěchu na dívky, které do sebe lehce narazily při tak nečekaném zastavení. Podívaly se po sobě a posléze přikývly. ,,Princezna podle všeho udržuje už dvou měsíční vztah s jedním ze stráží, když tak to nemáte ode mě," pokrčí rameny. ,,Pro ní je jen jediné štěstí, že se netýká Selekce jí. Jinak by z toho bylo obří haló."

,,Princezna se věnuje stejně jako princ vícero jazykům, ale na rozdíl od něj to nemá povinné. Dále hraje na housle, jezdí na koni, ze všeho nejvíce upřednostňuje drezůru, avšak nikdy nepohrdne trochou adrenalinu a zaskáče si parkour s jejím oblíbeným koněm, Blackem," dořekne zdlouhaví monolog průvodkyně.

 Dále hraje na housle, jezdí na koni, ze všeho nejvíce upřednostňuje drezůru, avšak nikdy nepohrdne trochou adrenalinu a zaskáče si parkour s jejím oblíbeným koněm, Blackem," dořekne zdlouhaví monolog průvodkyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,A jako poslední z rodiny nám zůstal desetiletý Parker Damian Colins. Zde vám tak minimálně můžu říct, že je to strašný vtipálek. Minulí týden jedna z jeho komorných skončila s růžovými vlasy." Průvodkyně jen zakroutila hlavou. Zdála se, že už jí ten elán, co měla na začátku začal opouštět. Naštěstí je tohle poslední člen rodiny, pokud se nepočítá kocour Nathan.

,,Zatím se věnuje jen vtipům a žertíkům, sem tam si taky kopne do míče," doplnila nakonec.

,,Zatím se věnuje jen vtipům a žertíkům, sem tam si taky kopne do míče," doplnila nakonec

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,A to bylo dámy pro dnešek všechno. Příště se potkáme při prohlídce paláce." A tak skončilo seznamování s královskou rodinou. Dívky si odnesly jen to, co potřebovaly, aby věděly do čeho jdou. Nyní je jen na nich zdali se přihlásí a pokusí se zjistit víc o princi a celém království.  

Selekce Počátek [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat