PRAVIDLA jinak řečeno BEZ ČEHO NEJDE HRÁT

371 23 3
                                    

Nevím jestli jsem jediná, ale potrpím si na nějaký řád a pravidla. Neberte mě zase jako nějakou fúrii, když se slušně zeptáte nebo napíšete, já slušně odpovím a vynasnažím se vám pomoc. Avšak když někdo bude neslušný a nebude dodávat úkoly a nebude docházet na společné události, budu nucena jej potrestat. Proto tu jsou i tyto předem určená pravidla, za jejichž dodržování budu nesmírně ráda. 


1) Nebuďte neslušné. Nikdo nemá rád lidi, co jsou hrubý na ostatní.

2) Dodržujte předem dané data ÚKOLŮ či SPOLEČENSKÝCH UDÁLOSTÍ. Když mi dáte do předu vědět, že nebudete stíhat, nic se neděje. Všichni jsme jen lidé a času nemáme neomezeně. Mě samotnou čekají přijímačky, takže času taky moc nemám, ale když se neozvete a nepošlete mi úkol nebo se neomluvíte, že nemůžete přijít. Jsou tu trestné body.

3) Bavte se! Asi to nejzákladnější pravidlo, co může být. :D

4) Mějte v knihovně přidané všechny knihy, co se této Selekce týče a hlídejte si discord, kde často píšu o konajících se hrách.

5) Pokud se chcete přihlásit, prosím mějte znalosti gramatiky a pravopisu. Nebojte se pořádně rozepsat, na což si potrpíme.

6) Metagaming. Nesmíte ovlivňovat postavu druhého hráče. Vždy píšete jen za svou postavu. Například hodíte na někoho něco, ovšem je na druhém hráčovi, jak na to zareaguje. 

7) Žádná  Mary Sue. Nemějte dokonalé postavy. Nikdo v realitě není dokonalý, tak proč i tady? Dejte své postavě i špatné vlastnosti. Udělejte ji reálnou.

8) Žádná telepatie. To co si říkaly jiné postavy, nemusí nutně vědět i ta vaše.

 To co si říkaly jiné postavy, nemusí nutně vědět i ta vaše

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Každá může maximálně dostat pět takových TRESTNÝCH BODY. Jak jsem už psala, budete je moct dostat za neplnění úkolů nebo za neomluvení z nedostatku času. Trestné body budou označovány velkým X.

givemeyellow_ - X

Selekce Počátek [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat