Jak už víte, před pár dny král Connor musel abdikovat a na jeho místo usedl jeho mladší bratr, o němž se zase toho tolik neví, i když se do vlády království snažil jakkoliv procpat, pořád neměl tu určitou svobodu jako jeho bratr, ke kterému chová jakýsi ne moc přátelský vztah. Každopádně tahle změna ve vládě nic nemění pro našeho korunního prince. Jen ho teď místo bývalého krále vychovávat a pomáhat mu ve vládě jeho strýc. Korunovace nebyla veřejná a byla velmi skromná. Byl tam právě jen Nicolas a jeho sourozenci, pak rodiče nynějšího krále a samozřejmě jeho láska. Tedy pokud to lze tak říct, jelikož jejich sňatek byl dohodnutý, ale vychází spolu a navíc ani sám James nevěří v pravou lásku. Asi jí na rozdíl od korunního prince nepoznal.
Dovolte mi tedy za hlasitého potlesku vám představit novou královskou dvojici, která stejně bude velmi brzo vystřídaná mladší pár, jenž toho dokáže rozhodně víc změnit.
Král James Thomas Colins
Velmi zásadový muž. Potrpí si na vychování a kastě, která je pro něj vším a určuje i jeho pohled na člověka, jelikož ví, že on má nějakou budoucnost a mohl by ho později i ve svých plánech využít jako obětního beránka nebo si vzít jen, co potřebuje a potom ho odkopnout. Je to neskutečně vzdělaný a chytrý muž, s nimž si rozhodně není radno si zahrávat, jelikož on je vždy o krok napřed. Jinak je šarmantní a samá elegance. Má smysl pro humor a ve společnosti se skvěle baví. Též má vlastnosti rodilého vůdce a rodiče jsou na něj pyšní, i když by to nepřiznali, mají pořád radši Connora, jenž je svým chovaní zklamal, tudíž jsou rádi, že jejich vnoučatům teď půjde vzorem právě James. Avšak ani oni netuší, co se tomuhle lstivému muži otáčí v hlavě.
Královna Violette Sabrina Colins
Povětšinou ticha žena reprezentující jméno Colinsů vždy se vztyčenou hlavou, i když by radši vždycky někam zmizela. Nemusí plesy a baly, má radši svůj klid v knihovně, kde může překládat knihy. Aktuálně je už třicet let Jamesovou manželkou čínského původu. Není čistá Mystičanka, nýbrž její rodina má kořeny až u čínského královského dvora, ale do Mystie se dostala díky svému otci, jelikož mu bylo nabízeno nemalé mění, pokud svojí dceru provdá za mladšího bratr krále. Na povrch možná chladná a odtažitá žena, uvnitř neskutečně milá a soucitná žena toužící po pochopení a lásce, která se jí nedostává, neboť James si trvá na tom, že něco takového neexistuje a jde jen o to, aby žena plnila svůj účel tady je myšleno povinnosti královny. Přesto všechno je tak nějak šťastná a nestěžuje si. Možná se teď zdá naivní, ale není. Je poměrně prohnaná a umí dobře vyzvídat. Možná i něco málo tuši o tom, co James plánuje, a proto si dovolila pozvat jednoho takového šlechtice. (rasa ???)
ČTEŠ
Selekce Počátek [DOKONČENO]
Fiksi PenggemarPrinc dosáhl osmnácti let a pro něj přichází jedna z jeho královských povinností, které musí splnit, aby se stal dobrým králem. Selekce, kde má každá možnost se stát právě tou onou, co bude pro prince a budoucího krále, oporou v dobré i zlém. Tak ne...