Jako rebel k rebelovi

266 21 15
                                    

Ten, kdo četl celou trilogii Selekce, už musí vědět, o čem bude tato část.

Rebelové jsou dvě skupiny lidí, především z nižších kast, kteří se dělí na Jižany a Seveřany. Obě skupiny se snaží nějak pochroumat nynější monarchii. Avšak každá skupina se to snaží udělat jiným způsobem.

Jižané jsou krvelačná zvířata a jde jim jen o zničení celé monarchie Illei. Můžeme se tedy odvodit, že chtějí zavraždit královskou rodinu a všechnu moc si vzít pro sebe. Můžeme si tedy představit, jak by to mohlo vypadat. Útočí jednou až dvakrát do roka, přičemž jsou ztráty lidských obětí děsuplné.

Seveřané oproti Jižanům útočí častěji, ale nikdy nikoho nezabili. Jim jde jen o zrušení kast, a ne o vyvraždění rodiny. Oni totiž v paláci hledají Gregoryho deníky, proto útočí. Z jiného důvodu to nedělají.

A pro oživení této Selekce, jsem se rozhodla pro ještě jednu skupinku rebelů, která je mnohem, mnohem menší. Říkám jim Mystikové. Jeden do druhého pocházejí z osmých kast, a proto se umějí perfektně skrývat. Nikdo by do nich netipl, že jsou to "odpůrci". Proč odpůrci s uvozovkami? Jednoduše. Jsou odpůrci Jižanů, i když královskou rodinu taky nemají v oblibě, ovšem nechtějí ji zabít. Chtějí to udělat demokraticky, ale o tom později. Nemyslete si, že kdy dřív byly ve vyšších kastách, to nikoliv. Od narození byly vychováváni ve skupinách dalších osmých, co je vychovaly ke skromnosti. Ne vždy se jim podařilo, aby jejich svěřenci neutekly k Jižanům a šly bojovat za smrt krále a královny. Avšak někde se to povedlo, a tak vznikly Mystikové. Tedy skupinka z osmých snažících se zabránit krutovládě Jižanů. Pro více informací se zkuste spřátelit s princovým nejlepším kamarádem. 

Selekce Počátek [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat