B-5 "TELEFON"

389 31 3
                                    

Selam okuyucularım ;) Biliyorum uzun süredir yb paylaşmadım. Bu yazmadığımdan değil ilgi azlığından dolayıydı. Bunun için özür dilerim. Neyse bu bölümde size bir sürprizim var umarım beğenirsiniz. Bu arada düşüncelerinizi paylaşmanız benim için gerçekten önemli. Yazım yanlışı , bilgi hatası fln yaptıysam özür dilerim.

°• İYİ OKUMALAR •°

Gözlerimi yavaşça açtım. Doktor ve yanında bir esmer kız bana bakıyordu. Hala aynı odanın içindeydim.

"İyi misin?" diye sordu esmer kız. Bana çok samimi bakmıştı. Samimiyetini sevmiştim.

"İyiyim." Bacağıma baktım beyaz bir şeyle sarılıydı.Ayağımı hareket ettirmeye çalıştım. Biraz acımıştı.

"Linda." eliyle esmer kızı göstererek "Martha" dedi Doktor.

"Memnun oldum Martha." dedim acıyan bacağımı boşverdim ve hafifçe gülümsedim.

"Ben de Linda." dedi ve Doktor'a baktı "Gitmem gerek." dedi. Daha yeni uyanmıştım keşke biraz daha kalsaydı. Burada olduğuna göre Doktor'u tanıyordu. Belki onunla konuşup Doktor'un hakkında bilgi öğrenebilirdim.

Martha kapıya doğru ilerledi. Doktor'un adımları da onu takip etti.

"Bizimle kalabilirsin Martha." Odanın dışına çıktılar. Sesleri artık kısık geliyordu.

"Ben ... yapamam. Biliyorsun. Onca şeyden sonra." Kim bilir neler geçmişti başında kızcağızın.

Acımı vücudumdan bir kenara atarak ayağa kalktım. Martha neyden bahsediyordu bunu öğrenmem gerekti. Tardis'in koridorunda ilerledim. Ana yere -ne deniyorsa artık- oraya geldim. Doktor ve Martha buradaydı.

"Martha." diye seslendim. Bana baktı.

"Neden ayağa kalktın? Dinlenmen gerek."

"Martha sen doktorsun di mi ?" Tabiki de tıp doktorluğundan bahsetmiştim.

"Evet."

"Sana ihtiyacım olabilir. Bacağım konusunda. Telefon numaranı alabilir miyim ?" Aslında bacağım konusunda yardıma gerek kalmazdı  Mariah da doktordu. Ama ondan bazı şeyler öğrenebilirdim.

"Elbette." Kol çantasından bir kart çıkardı ve bana verdi. Kartta;

"Martha Jones Smith.

U.N.I.T Birimi Çalışanı" yazıyordu ve bir de numarası vardı.

"Her şey için teşekkür ederim Martha."

"Önemli değil Linda. Hoşçakal Doktor." İlk önce bana sonra Doktor'a bakışlarını yöneltti.

Doktor el salladı. Martha da karşılık verdi. Tardis'ten dışarıya çıktı.

"Doktor , Martha kim?"

"Eski arkadaşım. Tıp öğrencisiydi. Sen hastalanınca onu çağırdım."

"Keşke adın gibi olsan Doktor."

Gülümsedi.

"Bu arada Linda Martha'nın dediğine göre bu yaraya göre bayılmaman gerekiyormuş. Bilmediğim bir hastalığın mı var?" Zaten benim hakkımda pek bir şey bilmiyordun Doktor.

İşte zurnanın zırt dediği yere geldik. Ona nasıl kandan korktuğumu söylerdim?

Parmaklarımın uçlarını kulağımın önüne götürdüm ve aşağıya indirdim."Yok. Şey...Şey... Kandan korkuyorum."

Neden böyle yaptım ki erkeklerin yanında küçük düşmekten nefret ederdim.

"Ne?!" Hem şaşırmıştı hem gülüyordu.

Linda'nın Hikayesi [Doctor Who]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin