Selam LH okuyucuları !!! Uzun bir bölümle karşınızdayım.İnşallah keyifle okursunuz. Vote ve comment eksik etmeyin ;)
°• İYİ OKUMALAR •°
'Mary aç kapıyı ben geldim.' Mariah sonunda kapıyı açtı.
'Geciktin Linda.' dedi ve sargılı bacağıma baktı.
'Aaa. Sana ne oldu?'
'İçeriye geçeyim anlatırım.'
İçeriye geçip kahverengi L koltuğun üzerine oturup bacaklarımı uzattım. Mariah da tekli koltuğa oturdu.
Olan biten her şeyi Mary'ye anlattım.
'Aman Tanrım!'
'Hepsi gerçekti Mary.'
Ah bi saniye. Martha'nın kartını almıştım. Cebimden Martha'nın numarasını tuşladım.
'Kimi arıyorsun Linda?'
'Martha'yı. Hani doktor olan kız.'
Arama tuşuna bastım.
'Alo Martha. Ben Linda.'
'Linda. Naber?'
'İyiyim. Bacağımda iyi , sen nasılsın?'
'Ben de iyiyim.'
'Sana bazı şeyler soracaktım.'
'Tabi sorabilirsin.'
'Doktorla yolculuk yapmıştın değil mi?'
'Evet yapmıştım.'
'Başına kötü bir şey geldi değil mi?
'Şey.. evet.'
'Ne oldu?'
'Ailemin başına kötü şeyler geldi. Belki de sen de onunla yolculuk yapmamalısın.'
'Ailem yok benim.'
Bu cümleyi en son kaldığım yetiştirme yurdunda söylemiştim. O zaman küçüktüm. Ağlamıştım. Kabullenemiyordum. Hoş hala zor kabul ediyorum.
'Üzgünüm Linda.'
'Bu arada Doktor'un adını biliyor musun?'
Güldü.
'Hayır. Doktor dışında kimsenin bildiğini düşünmüyorum.'
'Ben öğreneceğim Martha.'
'Öğrenirsen bana da söylersin.' Bunu bana inanmayaraktan söylemişti. Söylerken de gülümsediğini hissetmiştim.
'Olur.' Ben bu konuda baya kendime güveniyordum. Bir şeyi öğrenmek çok zor olmamalıydı.
'Bu arada sana bir şey diyeceğim. Doktorla bugünkünden önceki buluşmamızda öleceğini söylemişti. Eğer böyle bir şey olucaksa onu kurtarmalısın Linda. Bütün evrenin ona ihtiyacı var.'
Onu kurtarmalısın Linda. Bütün evrenin ona ihtiyacı var.
'Onu canım pahasına koruyacağım Martha.'
Öyle de yapacağım. Bunu Mariah ve Ashley için de yapardım. Onlar benim ailem sayılırlardı.
'Dikkatli ol.'
'Olacağım. Senin gibi başka arkadaşları da var mıydı ?'
'Vardı. Rose , Donna , Sarah Jane , Mickey , Jack. Bunlar benim bildiklerim.'
'Neden şimdi yanında değiller?'
'Rose başka bir evrende , Donna'nın Doktorla ilgili her şeyi unuttuğunu söylüyorlar , Sarah Jane'e ne oldu bilmiyorum , Mickey benle evli , Jack o da Torchwood da çalışıyor.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Linda'nın Hikayesi [Doctor Who]
FanfictionBen Linda Wallace. Hikayem ürkütücü ve sıradışı rüyalarımın başlamasıyla başladı.