Chapter - 10

492 33 3
                                    

A/N: ဒီ fic ထဲမွာ Jeongyeon, Momo, Dahyun နဲ႔ Tzuyu တို႔က ေယာက်္ားေလးေတြျဖစ္ၿပီး Nayeon, Jihyo, Sana နဲ႔ Mina တို႔က မိန္းကေလးေတြျဖစ္တယ္။

Momo နဲ႔ Mina ေဆးရံုကိုလည္းေရာက္ေကာ Operation Room ေရွ႕မွာ Dahyun က Jeongyeon ေက်ာကို ပြတ္ေပးရင္း အားေပးစကားေျပာေနတာကို ေတြ႕လိုက္ရတယ္။ ေဘးနားမွာ Sana နဲ႔ Jihyo လည္းရွိေနတယ္။

"Jeongyeona, ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ?" Momo က Jeongyeon ေဘးေရာက္တာနဲ႔ ေမးလုိက္တယ္။

Jeongyeon က လက္နဲ႔ မ်က္ႏွာကို အုပ္ထားၿပီး ဘာမွျပန္မေျပာေတာ့ Dahyun က ရွင္းျပလုိက္တယ္ "Nayeon က အိမ္အျပန္လမ္းမွာ ေကာင္ေလး ၂ ေယာက္ ေရာက္လာၿပီး ဓားေထာက္ ၿခိမ္းေျခာက္ၿပီး rape လုပ္ဖို႔ႀကိဳးစားတာ အဲ့ဒါ ရုန္းရင္းဆန္ခတ္ျဖစ္ရင္းနဲ႔ အဲ့ဒီေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ထဲက တစ္ေယာက္ရဲ႕ လက္ထဲက အိတ္ေဆာင္ဓားေလးနဲ႔ သူ႕ဗိုက္ကိုထိုးမိသြားတယ္။ ၂ ခ်က္ေလာက္ ထိုးမိတယ္ေျပာတယ္။ Nayeon ဖုန္းေခၚေခၚခ်င္း Jeongyeon အေျပးသြားေပမယ့္ ဟိုေကာင္ေလး ၂ ေယာက္ကုိေတာ့ မေတြ႕လိုက္ဘူးတဲ့။"

အဲ့ဒီသတင္းၾကားၿပီးေတာ့ Momo နဲ႔ Mina က Nayeon ကို စိတ္ပူရံုတင္မကပဲ Jeongyeon ကိုပါ စိတ္ပူေနၾကတယ္။

"Jeongyeona.... သူ အဆင္ေျပသြားမွာပါ..." Mina က ေျပာၿပီး Jeongyeon ေခါင္းေလးကို ပြတ္ေပးလိုက္တယ္။

"အဲ့ဒါ ငါ့အျပစ္ေတြ.... ငါ သူ႕ကို ကာကြယ္ေပးရမွာကုိ.... မလုပ္ႏုိင္ခဲ့ဘူး...." Jeongyeon က ေျပာရင္းနဲ႔ ငိုလိုက္တယ္။

"နင္ သူနဲ႔ အတူတူရွိေနတာလား?"

"ani, ငါက appa က ျပန္လာခိုင္းလို႔ အိမ္အရင္ျပန္ႏွင့္လိုက္တာ။ သူ႕ကို လုိက္မပို႔ေပးလိုက္ႏိုင္ေတာ့ ငါက သူ႕ကို အိမ္ျပန္ေရာက္ရင္ ဖုန္းဆက္လို႔ေျပာတာ ဘာဖုန္းမွမလာဘူး။ အဲ့ဒါနဲ႔ ငါ သူ႕ဖုန္းကို ဆက္ေတာ့ အသံေတြၾကားရတယ္။ အဲ့ဒီမွာ Nayeon က ေနရာကို ေျပာလုိက္တဲ့အသံကို ၾကားလိုက္ရလို႔ ငါ အေျပးသြားတာ။ ငါ... ေတြ႕တဲ့အခ်ိန္မွာ သူက လမ္းေဘးမွာ လဲေနတယ္... ေသြးေတြလည္း ရႊဲလို႔... ဘယ္သူက သူ႕ကို အဲ့ဒီလိုလုပ္ရတာလဲ?!!!"

အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ဆရာဝန္ထြက္လာၿပီး "Im Nayeon-sshi ရဲ႕ မိသားစုဝင္ရွိလား?"

Jeongyeon က အေျပးသြားလိုက္ၿပီး "ကၽြန္ေတာ္က သူ႕ရည္းစားပါ။"

"Nayeon-sshi ရဲ႕ အေျခအေနက စိတ္ခ်ရပါၿပီ။ သူ ေသြးထြက္လြန္သြားေပမယ့္ ေသြးျဖည့္ထားလို႔စိတ္ခ်ရပါၿပီ။ ဒါေပမယ့္ အရမ္းလႈပ္လႈပ္ရွားရွားမလုပ္ခုိင္းပါနဲ႔။ သူ႕ဘယ္ဘက္ေျခေထာက္က ဘာမွေတာ့မျဖစ္ေပမယ့္ အရင္တုန္းက ဒဏ္ကို ျပန္ထိမိသြားေတာ့ အရမ္းလႈပ္လႈပ္ရွားရွားလုပ္ရင္မေကာင္ဘူး။"

Don't Play with My HeartWhere stories live. Discover now