Karolína
Právě je 17:30 a já se chystám na koncert milion+, nejdu tam pro to že je poslouchám protože je vůbec neposlouchám , jdu tam abych udělala trapas jednomu z m+.do vaku si dám mobil, vajp,peněženku a zamozdřejmě občanku abych mohla pít. Vyjdu z domu a namířím si to do klubu kde milion+ vystupují.Když jsem u dveří klubu otevřu je a do nosu mě praští silná vůně alkoholu a nikotinu,vejdu dovnitř a objednám si panáka vodky. Začne hrát hlasitá hudba a já jdu do dobu připravit se na můj zločin.Když yzomandias dohraje svou písničku příjde tam nik tento a začne zpívat"emoji emoji mám sví cítí emoji"skočí k nám do davu a hned jak se postavil na zem jsem k němu přišla ze zadu a ztrhnu mu jeho kalhoty na zem,jedná se zastavíš všichni koukají s pohaveným ksichtem tento si kalhoty hned nasadí a rizhlíží se kde sem a já jdu rychlé ven.Dominik (tento)
Zpíval jsem emoji u lidí a najednou mi někdo ztrhnu kalhoty v tu chvíli přestala hrát hudba a všichni na mě koukali s povolením obličejem ihned jsem si kalhoty mandal a začal se rozhlížet kdo to udělal vyďel jsem holku kteráta holka rychle šla ven,šel jsem za ní viděl jsem jí jak kouří u vchodu do parku šel jsem za ní "můžeš mi říct proč sto uělala" řekl jsem nasraně "chtěla jsem" řekla pobaveně "máš zapotřebý mě strapňovat?" "Zdřejmě jo" řekne drze "posloucháš nás alespoň?" "Ne!" "Víš co mi teď scháníme nějakou holku do videoklipů" "a to mě má jako zajímat?!" Prskne po mě "Jakube pojď sem!" Zařvu na Jakuba který kouřil u dveří do klubu "co je?"zeptá se "máme holku do videoklipů" "a kdo to je?" Zeptá se udiveně "tahlensta holka"
Ukážu na tu holku "to si že mě ďeláš prdel ne já sváma žádnej videoklip točit nebudu!!!". Vezmu jí občanku z kapsička abych zjistil jak se jmenuje protože mi je jasný že mi to sama neřekne "hej vrať mi to!" "Tak Karolína jo? moc mě těší" řeknu