Nalila jsem jim minerálku a odnesla jim jí "víno by nebylo?" Zeptal se Jakub "ne nebylo" prskla sem po něm "kotě klid" řekl Dominik a odešel já šla na balkón a zapálila si cigaretu najednou mě někdo objal ze zadu ale nebyl to Dominik byl to Jakub hned jsem ho od sebe otázka ale on mě přitisknul ke zdi a políbil zamozdřejmě jsem nespolupracovala ale nemohla sem se bránit přitiskl mě celím svým tělem ke zdi uviděla jsem dominia jak na nás kouká a řekne "ty zkurvenej zmrde" rozběhne se k Jakubovi a odstrčí ho odemě "tahle holka je moje najdi si vlastní!" "Ježíš nedělej stejně jí máš jenom na šukání!" Řekne Jakub a Dominik mu odpoví " to teda nemám já jí miluju a vždycky budu!" Vzal ho za košili a vytáhl ho ven z baráku.Kdiž přišel zpět sedl si ke stolu a já se ho zeptala "opravdu mě milueš?" "Kurva teď budeš proti mě i ty?!" zařval a fláknul pěstí do stolu "to né jen..." "No tak mě nech na pokoji!" Řekl a šel do svého pokoje "Dominiku!" už mě neslyšel tak jsem šla do jeho pokoje otevřela jsem dveře a uvidím Dominika který si hlavu opírá o ruce "Dominiku" řeknu a sednu si k němu na postel "já jen ... nechci tě ztratit víš mám tě opravdu moc rád miluju tě a nechci aby mi tě někdo přebral jako třeba Jakub" "já ale Jakuba nechci chci jen tebe a ty to víš miluju tě" řeknu a on mě políbí spolupracuju Dominik si lehne nademě a sundá mi tričko já mu ho sundám těž za pár minut jsme bílí oba nazí.
To co se stalo dál vám asi dojde😍💓💓💓💓💓
Tohle je pro dnešek vše snad se vám kapitola líbila a nahoře ten obrázek takže vypadá Karolína ahoj!