rozbitá držka

1K 16 3
                                    

O tejden později

Právě jsme na hotelu kde kluci budou natáčet klip k videoklipu Kyjev,kluci připravovali na natáčení a Dominik jako jedinej z nich zdrhnul do sauny,rozhodla jsem se že za ním půjdu s zeptám se ho proč jako nepomáhá😂.

"Lásko???" Přišla jsem za ním "přišla jsi vyléčit mojí erekci?" Ušklíbl se "ne,jdu ti vynadat že jim nepomáháš" zasmála jsem se a on si mě přitáhl k sobě "nejsem tady proto abych jim pomáhal,jsem tady proto abych jim jen vlezl do klipu a to je rozdíl kotě,a teď by si mi mohla vyléčit tu erekci" sjel rukou dolů k mému pozadí "ne,ani mě nehne" usmála jsem se škodolibě "ok,jak si paní přeje" začal mě lechtat "dddddddoooooossssssttttt!!"
smála jsem se a ječela,přestal a zase chytnul tu svoji nadržení náladu,začal mě líbat na krku a udělal mi pár flíčků "aww" vzdychla jsem a věděla že se usmál,chtěl pokračovat dál ale já ho odstrčila "laskoooo,ťuky ťuk tady v ty tví hlavičce se podle mě najde něco jinýho než jen sex" ušklíbla jsem se "kurva proč ty mě tak týrás" zasmál se "protože" usmála sem se "no já jen doufám že až tě budu klátit tak že mě nic nechytnete za Dick" začali jsme se oba smát "Dominiku ty zmrde linej!!!!!pojď !!jde se točit" začal na něj křičet Jakub,já rychle odešla a Dominik po mě.

Už bylo ke konci natáčení když najednou začli stavět židli na postel a Dominik si na ni stoupl  "jste normální?" Zeptala sem se "jo jsme" zachechtal se Jakub a znova začali točit "kurva kurva kurva kurva!" Dominik se začal na ty židli kroutit a hodil držku na zem,ani se nepohnul potom "vy pytomí bezmozci!!!!však jsem vám to říkala ví čůráci!!!!" Šla jsem k Dominikovi  který se ještě nepohnul "ty si taky úplnej idiot,spadnul si přímo na držku" povzdechla jsem si a pomohla mu vstát "máme dotočeno !!!!" Prohlásil Jakub a já Dominika odvedla do pokoje kde sem ho shodila na postel,po tom co spadnul vůbec nepromluvil "si ztratil řeč po tom co si si rozbil držku?" Zeptala sem se a sedla si na něj "Hmm.." řekl a koukal na můj výstřih "vím co chceš a dostaneš to" usmála sem se a políbila ho,okamžitě začal spolupracovat a přetočil si mě pod sebe,během 5 minut jsme byli oba nazí,Dominik si nasadil kondom a........

začalo to trapasem😂😘Kde žijí příběhy. Začni objevovat